دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

گروه مهندسی آرت پویا

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 29672

01 مرداد 1401 11:32 خراسان رضوی -- مشهد
گروه مهندسی آرت پویا به منظور استفاده از حداکثر طول دوره بهره برداری خطوط گاز و عمر مفید آنها با تک...

تعداد بازدید: 420

دسته بندی: لوازم ساختمانی


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09151073265 ارسال ایمیل

توضیحات

گروه مهندسی آرت پویا
به منظور استفاده از حداکثر طول دوره بهره برداری خطوط گاز و عمر مفید آنها با تکیه بر حدگسیختگی کشش فولاد ، حدجاری شدن کشش و حدمجاز کشش فولاد در مقاومت مصالح و محاسبه آن ، با نصب فیوز گاز میتوان زمان بهره برداری را بالا برد که توجیه اقتصادی بسیار بالایی دارد.
معرفی محصول:
شیرخودکار قطع جریان گاز اضافی در انشعابات
فیوز گاز قطعه ای است کاملا مکانیکی که در مسیر شبکه گازرسانی قرار گرفته و از عبور نامتعارف جریان گاز جلوگیری به عمل می آورد و جریان گاز را بصورت اتوماتیک قطع می نماید و پس از رفع عیوب شبکه در فشارهای پایین ، جریان را به صورت اتوماتیک مجددا برقرار می سازد.
ویژگی های اصلی:
عملکرد فیوز گاز را دو ویژگی اصلی برجسته می نماید:
1- فیوز گاز ضمن عبور جریان نامی (که برای آن تعریف شده) حتی در بیشترین مقدار آن بطور کاملا ایمن ، در حالت باز باقی می ماند.
2- فیوز گاز در صورتیکه دبی آن در زمان وقوع حادثه مثلا ضمن حفاری از میزان تعریف شده تجاوز نکند بطور خودکار در کمتر از یک ثانیه مسدود شده و جریان گاز را قطع می کند.
تجربیات عملی:
1- ایمنی:
فیوز گاز از مناسبترین وسیله ایمن سازی برای جلوگیری از نشست گاز بعد از آسیب دیدن لوله های شبکه و انشعابات در زمان حفاری و موارد مشابه است.
2- کاهش خسارات:
هیچ نشست گازی از زمان گزارش حادثه تا رسیدن گروه امداد به محل مشاهده نشده است.این واقعیت همه موارد مشابه را نیز شامل می شود.
3- دو میلیون فیوز گاز فعال:
در مدت بیشتر از 14سال و 2 میلیون فیوز گاز در خطوط مختلف توزیع گاز با فشارهای متفاوت بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه داده اند.

توليدکننده سنگ مصنوعي گوهر سنگ
کارخانه گوهر سنگ در سال 1390 در شهر مشهد راه اندازي گرديد.

اين مجموعه در راستاي تحقق عالي ترين هدف خود که توليد سنگ هاي مصنوعي با طرح ها و رنگ هاي متنوع ميباشد ، توانسته به منظور هرچه زيباترکردن فضاي دروني و بيروني ساختمان ، مطابق با استاندارد هاي روز دنيا جوابگوي طيف وسيعي از صنعت ساختمان باشد.

از ويژگي هاي اين نمونه سنگ ها:
1-مقاومت بسيار بالا در برابر تغييرات ناگهاني هوا
2-اسکوب سرخود ، بدين معني که برخلاف سنگ هاي طبيعي در اثر عوامل جوي و عدم چسبندگي به مرور زمان از بدنه ي ساختمان جدا نميشود.
3-وزن مخصوص کمتر از سنگ هاي طبيعي(1700-1600کيلوگرم برمتر مکعب)
و...

شرکت فني و مهندسي آرت پويا به عنوان توليد کننده محصولات سنگ مصنوعي گوهر سنگ در استان خراسان از کليه خريداران و همکاران فعال در بخش ساختمان و فعاليتهاي مرتبط دعوت به همکاري مينماييد.

مشهد – حدفاصل ابکوه ۲۲ و ۲۴ پلاک ۵۱۲ طبقه اول
۳۸۴۶۲۱۶۶
مديريت مهندس موسوي :09151073265
 



www.artpouya.ir
www.artpouya.blogfa.com
http://www.aparat.com/v/3Yhjs


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets