دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

ساندویچ پانل (فروشنده ساندویچ پانل تهران)

آگهی‌دهنده: far شناسه آگهی: 118372

19 شهریور 1403 09:40 تهران -- تهران
فروشنده و نصاب ساندویچ پانل در تهرانخرید ساندویچ پنل به همراه نصب و اجرا در شهر تهران و حوه در متراژ...

تعداد بازدید: 19

دسته بندی: ابزار آلات صنعتی


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09304773174 ارسال ایمیل

توضیحات

فروشنده و نصاب ساندویچ پانل در تهران

خرید ساندویچ پنل به همراه نصب و اجرا در شهر تهران و حوه در متراژهای کم تا متراژ بالا برای پوشش های دیوار و سقف سازه ها و سوله ها را با مشاوره رایگان ساندویچ پانل شرکت مدرن پانل تجربه کنید. شرکت صنعتی مدرن پانل به عنوان نماینده رسمی فروش انواع ساندویچ پانل آریا بارون در شهر تهران به شمار می رود. این شرکت کلیه محصولات این برند محبوب را به طور کامل با قیمتی ایده آل و کیفیت فوق العاده به فروش می رسانند. جهت خرید و استعلام قیمت ساندویچ پانل در انواع مختلف با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت ساندویچ پانل ارزان + انواع و مشخصات فنی Sandwich Panels

ساندویچ پانل‌ها، مصالحی مدرن و مقاوم هستند که به دلیل وزن سبک، استحکام بالا و قیمت مناسب جایگزین مصالح سنتی شده‌اند. پانل های ساندویچی در دو نوع دیواری و سقفی تولید می‌شوند و در مکان‌ها و مناطق مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پانل‌ها دارای طرح و رنگ متنوع هستند و طراحان و معماران می‌توانند متناسب با کاربری سازه، پنل مناسب را انتخاب کنند. شما عزیزان می‌توانید برای سفارش انواع ساندویچ پانل با کیفیت بالا و قیمت مناسب با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۹۴۹۸۹۱ تماس گرفته و مشاوره قبل از خرید دریافت کنید.

 

Modern Panel

همگام با صنعت ساخت و ساز مدرن

مدرن پانل تامین و عرضه کننده انواع ساندویچ پانل آریا بارون با استاندارد روز دنیا همچون پانل سقفی، پانل دیواری در ابعاد و ضخامت های مختلف جهت نصب سریع و اجرای آسان درتمامی نقاط ایران و کشورهای همسایه ایران

 

راه های ارتباطی

 

  • تهران، صادقیه، روبروی گلستان شمالی، پلاک ۲۴۲، واحد ۱۴
  • ۰۲۱-۴۴۰۰۴۹۰۰
  • ۰۹۱۲۲۹۴۹۸۹۱

 


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets