دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

سایبان کمپینگ و آفرود

آگهی‌دهنده: دیجی سایبان شناسه آگهی: 116759

12 بهمن 1402 10:29 تهران -- تهران
سایبان و آفتابگیر کمپینگ و آفرود وسیله‌ای مناسب برای برپایی سایبان و نورگیر در فضاهای آزاد در سفرهای...

تعداد بازدید: 51

دسته بندی: تزئينات


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09033064223 ارسال ایمیل

توضیحات

سایبان و آفتابگیر کمپینگ و آفرود وسیله‌ای مناسب برای برپایی سایبان و نورگیر در فضاهای آزاد در سفرهای کمپی می‌باشد که لذت یک سایه دلپذیر را در توقف برای شما ایجاد می‌کند. باز و بسته شدن سریع و آسان – قابلیت نصب روی تمامی باربندها و ماشین‌های آفرود از جمله خصوصیات این نوع از سایبان می‌باشد.

اگر تصمیم به راه‌اندازی سایبان ماشین گرفته‌اید باید به نکاتی توجه کنید که به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه در هنگام انتخاب سایبان اتومبیل کمک کند:

اندازه اتومبیل: بسته به ابعاد خودرو، باید سایبان خودرو متناسب اجرا شود تا پوشش کاملی برای خودرو باشد. بنابراین برای تعیین سایبان صحیح و مناسب اتومبیل، توصیه می شود اندازه خودرو را در نظر بگیرید.
نکته دوم توجه به مواد و متریال مورد استفاده در ساختار سایبان ماشین است. فولاد، انواع پارچه، ورق‌های آلومینیوم و وینیل هر یک دارای درجه حفاظتی مختلفی هستند.
کارکرد مدنظر شما مورد دیگری است که در زمان خرید باید به آن توجه کنید. اینکه هدف شما از خرید سایبان ماشین چیست و آیا به دنبال عملکردهای دیگری چون استفاده از سایبان به عنوان چادر کمپینگ هستید؟
طرح سایبان نیز باید مورد توجه قرار گیرد. بسیاری از افراد مایل هستند به دلایل زیبایی شناسی، سایبان تاشو، رنگی و اتوماتیک را انتخاب کنند.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets