دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

سقف برقی متحرک ویلا رستوران و کافه

آگهی‌دهنده: دیجی سایبان شناسه آگهی: 116126

04 دی 1402 23:38 تهران -- تهران
سقف برقی انواع مختلفی دارد . که ما در این بخش انواع این سقف را بررسی می کنیم . انواع این سقف عبارتند...

تعداد بازدید: 82

دسته بندی: اجرای سقف


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09033064223 ارسال ایمیل

توضیحات

سقف برقی انواع مختلفی دارد . که ما در این بخش انواع این سقف را بررسی می کنیم . انواع این سقف عبارتند از : 1 - سقف برقی پارچه ای 2 - سقف برقی شیشه ای 3 - سقف برقی آلومینیومی 4 - سقف برقی پلی کربنات . سقف‌هایی که از نوع پلی کربنات هستند ، چون مقاومت بالایی ( در برابر پوسیدگی و یا زنگ زدگی ، در برابر نور خورشید ) دارند ، برای سقف استخرها به کار می‌روند.

این نوع از سایبان در دکوراسیون پیشرفته‌تر است. آن‌ها با استفاده از یک ریموت باز و بسته می‌شوند و کار با آن‌ها راحت‌تر است. به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی دارند.

سقف‌های برقی نسبت به سایر مدل‌ها قابلیت انعطاف بیشتری دارند و می‌توان آن‌ها را تا حد دلخواه باز کرد. این نوع روی سقف و دیوار قابل نصب است. این مدل نسبت به سایر سایبان‌ها هزینه بالاتری دارد. همچنین ممکن است به اندازه‌ی سایبان‌های ثابت محکم و مقاوم نباشد. بنابراین این نوع سایبان در دکوراسیون فضاهای تفریحی مانند روف گاردن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. هزینه تعمیر این مدل نیز نسبتا زیاد است. بنابراین نیاز به مراقبت فراوانی دارد.

سقف متحرک کاربردهای زیادی دارد . کاربردهای سقف متحرک عبارتند از : 1 - برای پوشش فضای باز رستوران و یا کافی شاپ‌ها ، بسیار ایده آل و مناسب است . 2 - برای پوشش فضای باز استخرها به کار می‌رود . 3 - برای پوشش تراس ، بالکن و حتی محوطه‌ی روف گاردن و یا پارکینگ خودرو ، از سقف برقی اتوماتیک استفاده می‌شود .

09200897928

02144384769


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets