دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

سایبان تک محوره

آگهی‌دهنده: دیجی سایبان شناسه آگهی: 115697

15 آذر 1402 05:49 تهران -- تهران
سایبان دو طرفه تک محوره دارای بازویی دو طرفه است که پایه های اضافی و جاگیر نداشته که فضای زیادی را ا...

تعداد بازدید: 129

دسته بندی: تزئينات


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09033064223 ارسال ایمیل

توضیحات

سایبان دو طرفه تک محوره دارای بازویی دو طرفه است که پایه های اضافی و جاگیر نداشته که فضای زیادی را اشغال کند این ویژگی این نوع سایبان آن را بسیار خاص و منحصر به فرد نموده است.

سایبان دو طرفه تک محوره می تواند تا ابعاد حدود سی متر مربع در دو طرف سایه ایجاد کند. مساحتی که تحت پوشش این نوع سایبان قرار می گیرد متناسب با فضای دلخواه شما متغیر خواهد بود. قابلیت منحصر به فرد دیگری که این نوع سایبان می تواند داشته باشد این است که بازوها به طور مجزا می توانند به اندازه ی مورد نیاز باز شوند. در واقع اگر فضای طرف مقابل مورد نظر  مساحت کمتری داشته باشد این نوع سایبان قابلیت تنظیم در هر طرف بازوهای خود را می تواند داشته باشد و محدودیت چندانی را برای خریدار نخواهد داشت.

از ویژگی های کارآمد دیگری که این نوع سایبان ها می تواند داشته باشد قابلیت جمع شدن پارچه های سایبان در باکس تعبیه شده در ستون افقی انتهایی بازوها است که موجب افزایش طول عمر پارچه می گردد. یعنی در مواقعی که به سایه ی سایبان نیازی ندارید، می توانید به راحتی این پارچه ها را جمع کرده و در باکس خود قرار دهید تا از تابش نور خورشید و باد و باران مصون باشد و عمر مفید بیشتری داشته باشد. در این صورت پارچه کثیف نمی شود و جلوه ی تمیزی خود را همواره خواهد داشت.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets