دوره بازرسی جوش طراحی سایت

29,500,000 تومان

صندوق فروشگاهی پوز لمسی

آگهی‌دهنده: بایامکس شناسه آگهی: 114158

19 مرداد 1402 05:55 تهران -- همه موارد
هر کسب‌ وکار حرفه‌ای که در عرصه خرده فروشی فعالیت می‌کند، به یک صندوق فروشگاهی مدرن نیاز دارد. این ص...

تعداد بازدید: 142

دسته بندی: لوازم فروشگاهی


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09307589920 ارسال ایمیل

توضیحات

هر کسب‌ وکار حرفه‌ای که در عرصه خرده فروشی فعالیت می‌کند، به یک صندوق فروشگاهی مدرن نیاز دارد. این صندوق‌ها علاوه بر پرداخت، مدیریت موجودی، سود و زیان و میزان مالیات پرداختی را به راحتی و درجا محاسبه و گزارش می‌کند.

با این توضیحات در مشاغلی مثل سوپرمارکت، هایپرمارکت، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رستوران، کافی شاپ و … که در طول روز یا با مراجعین زیادی روبرو هستند و یا تنوع اقلام زیادی دارند، می بایست از صندوق فروشگاهی استفاده کنند. این صندوق‌ها علاوه بر استحکام مناسب، حافظه قدرتمند، مانیتور با وضوح بالا و لمسی، می‌توانند به انواع لوازم جانبی نیز متصل شوند.
به کدام برند صندوق فروشگاهی می‌توانیم اعتماد کنیم تا هم گارانتی مناسبی داشته باشد و هم خدمات پس از فروش در سراسر کشور ارائه کند؟

پیشنهاد ما به شما صندوق فروشگاهی بایامکس مدل k4-J19 است.
خرید اقساطی صندوق فروشگاهی
آیا به دنبال خرید صندوق فروشگاهی اقساطی هستید تا بتوانید طی پرداخت چند قسط، محصول خود را خریداری کرده و کسب و کارتان را شروع کنید؟ آنچه که در انتخاب سیستم فروش مناسب برای کسب ‌و کار شما اهمیت فوق العاده زیادی دارد، این است که هم نیازهای فعلی و هم آینده تجارت‌تان را در مرکز توجه قرار بدهید. لازم است که در مورد محبوب‌‌ترین سیستم‌های صندوق فروشگاهی تحقیق کرده و مشخصات هر یک از آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید. پس از ارزیابی مشخصات هر یک از آن‌ها بهتر می‌توانید تناسب محصول با کسب و کار خود را سنجش کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید.
صندوق های فروشگاهی شرکت ترنا سیستم با نشان تجاری بایامکس در 4 مدل مختلف K4-i3 ، K2(i3)، K2 (j19) ، K4(j19) با ویژگی های متعدد تولید و عرضه می‌شود.
 


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets