دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

ماشین ظرف شویی دوو الکترونیک مدل DWK-2562

آگهی‌دهنده: LEYLAALMASII شناسه آگهی: 114130

16 مرداد 1402 14:23 تهران -- تهران
 ماشین ظرفشویی دوو مدل DW-2562در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.ماشین ظرفشویی دوو مدل DW-256...

تعداد بازدید: 81

دسته بندی: لوازم خانگي


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09366968631 ارسال ایمیل

توضیحات

 

ماشین ظرفشویی دوو مدل DW-2562

در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

ماشین ظرفشویی دوو مدل DW-2562 یکی از جدیدترین مدل های ظرفشویی شرکت دوو (DAEWOO) می باشد.   

شرکت دوو جدیدترین مدل ماشین ظرفشویی اصل دوو را در رنگ سفید و سیلور با ظرفیت 15 نفره و دارای 3 سبد تولید و به بازار عرضه می کند.

این محصول توسط متخصصان شرکت دوو ساخته شده و تکمیل شده ی مدل قدیمی DWK-1560 می باشد.

بهبود کیفیت و عملکرد دستگاه و طراحی بهبود یافته از مشخصات این محصول به حساب می آید.

ظرفشویی 2562 دوو دارای 3 سبد شستشو با قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد که ظرفیت این محصول را به 15 نفر می رساند.

این محصول ایده آل برای خانواده های پر جمعیت به حساب می آید و شما را از استفاده چند باره از دستگاه بی نیاز می کند.

دوو، بی شک یکی از برندهای مطرح در صنعت لوازم خانگی و صوتی تصویری در دنیا محسوب میشود که توانسته است در دهه های اخیر شهرت و محبوبیت بسیاری در کنار رقبای دیگر در دل مصرف کننده گان به ویژه کشور ایران و کره جنوبی بدست آورد . همانطور که سایر برند های تولید کننده لوازم خانگی در جهان تنوع خود را در سبد محصولاتی خود لحاظ کرده اند ، دوو نیز به موازات برند های جهانی سبد محصولاتی خود را گسترش داده و سعی بر افزایش رضایتمندی مشتری و طول عمر محصولات خود در کنار افزایش تنوع محصولاتی خود داشته است..

برنامه آبکشی پیش از شستشو- Pre-Rinse

زمانـی کـه بارگـزاری ظرف‌هـا کامـل نشـده و قصـد داریـد قبـل از شـروع شستشـو ظرف‌هـای دیگـری را بـه ماشـین ظرفشـویی  اضافـه کنیـد بهتـر اسـت بـرای جلوگیـری از بـو گرفتـن ظرفهـا و یـا خشـک شــدن کثیفــی روی آنهــا، از برنامــه خیســاندن ظــروف اســتفاده کنیــد. ایــن برنامــه، خیســاندن ظرف‌هــا را در ۱۱ دقیقــه بــا اســتفاده از آب ســرد انجــام خواهــد داد.

ویژگی های ماشین ظرفشویی دوو مدل DWK-2562

مشخصات کلی

نمودار مصرف انرژی  ++A 

متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو : ۱۲ لیتر

تعداد طبقات : ۳ عدد

مزایای ماشین ظرفشویی دوو

برنامه شستشوی سریع ماشین ظرفشویی دوو برای شستشوی ظرف هایی است که به صورت روزانه استفاده می شوند و زیاد کثیف نیستند. در حالت شستشوی سریع ظرف ها در نهایت صرفه جویی آب و انرژی در مدت زمان حدود یک ساعت شسته می شوند. برنامه آبکشی پیش از شستشو این امکان را می دهد که اگر بارگزاری ظرف ها درماشین ظرفشویی کامل نشده و قصد دارید ظرف های دیگری را به ماشین ظرفشویی اضافه نمایید پیش از بوگرفتن و خشک شدن کثیفی بر روی آن ها، ظرف ها را به مدت چند دقیقه در آب سرد خیس نمایید. اگر برای خرید ماشین ظرفشویی به دنبال کالایی به روز با قیمت مناسب و متنوع در طرح و رنگ هستید، برند دوو این ویژگی را دارد.

برنامه ی شستشوی سریع (34 دقیقه ای): ظرفشویی دوو مجهز به برنامه ی شستشوی سریع می باشد که امکان شستن ظرف ها را در 34 دقیقه به شما  می دهد این برنامه شستشو برای ظرف های روزانه که کثیفی کمتری دارند مناسب است.

برنامه ی شستشوی اقتصادی: برنامه ی شستشویی اقتصادی باعث کاهش مصرف برق و آب می شود و برای شستن ظرف هایی که چربی متوسط دارند مناسب است و به دلیل کنترل در مصرف آب و برق ممکن است برنامه شستشو کمی طولانی شود.

برنامه ی شستشوی سنگین: این برنامه ی شستشو یکی از بهترین برنامه های ظرفشویی دوو می باشد و برای شستن قابلمه و ماهیتابه مورد استفاده قرار می گیرد. از شستن ظرفای ظریف با این برنامه خودداری کنید چون در هنگام شستشو دمای آب و مصرف انرژی به حداکثر می رسد.

ایرادات رایج در تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو

امروزه ماشین های ظرفشویی، جزء دستگاه های مدرنی محسوب می شوند که به شما کمک می کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن انواع ظروف کریستال، سرامیکی، میوه و سبزیجات و… را به راحتی بشویید. شما با رعایت چند نکته ساده در رابطه با نحوه ی استفاده ی صحیح و یا انجام سرویس به موقع دستگاه، می توانید باعث افزایش عمر مفید دستگاه شوید. اما این دستگاه پر کاربرد نیز مانند هر وسیله ی برقی دیگری، احتمال دارد که خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. اما یادتان باشد که تعمیر دستگاهتان فقط باید توسط افراد متخصص از مراکز معتبر و حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی یا نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو انجام شود. در غیر این صورت ممکن است باعث ایجاد آسیب بیشتر به دستگاه شوید.

 از ایرادات رایج در تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو می توان به مواردی از قبیل کار نکردن دستگاه، کار نکردن تایمر، وارد نشدن آب به داخل دستگاه، نشتی آب از درب و یا زیر دستگاه، خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو، بوی بد داخل دستگاه، عدم تخلیه آب کثیف از دستگاه، تمیز نشستن ظروف، روشن شدن بی علت چراغ نمک، جمع شدن کف در دستگاه، کار نکردن کلید های روی دستگاه، وجود لکه روی ظروف، قفل نشدن درب دستگاه، وجود صدای زیاد از دستگاه، استفاده نکردن از مواد شوینده، نچرخیدن قفسه های دستگاه، شستشوی بیش از معمول دستگاه و… اشاره کرد.

تخلیه نکردن ماشین ظرفشویی دوو

تخلیه نشدن آب از دستگاه می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است که پسماند مواد غذایی یا خلال دندان و… در داخل پمپ تخلیه گیر کرده باشند و باعث انسداد یا خرابی کامل پمپ تخلیه شده باشد. در نتیجه لازم است تا پمپ تخلیه، انسداد یا تا خوردگی شلنگ تخلیه، ارتفاع شلنگ تخلیه از دستگاه، سیم کشی دستگاه، شل شدن اتصالات داخلی و… توسط یک سرویس کار حرفه ای از تعمیرگاه ها و نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی دوو بررسی شوند.

یک ماه تعویض محصول یا عودت وجه بدون قید و شرط

 

۳۰ روز ضمانت تعویض یا عودت وجه برای محصول از زمان تحویل در دسترس مصرف کنندگان است. در صورتی که هر زمان مصرف کننده عزیز احساس کند دستگاه خریداری شده نمی تواند انتظارات وی را برطرف کند، حق عودت وجه یا تعویض محصول محفوظ خواهد ماند.

مرکز خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی دوو

اگر به دنبال یک مرکز خدمات پس از فروش معتبر برای تعمیر ماشین ظرفشویی دوو خود می گردید، انتخاب نمایندگی تعمیرات دوو دوو پشتیبان از بهترین انتخاب ها می باشد. زیرا تمامی تکنسین های این تعمیرگاه مجاز تخصص کامل در زمینه ی تعمیرات ظرفشویی دوو را دارند و در کوتاهترین زمان ممکن ایراد دستگاهتان را تشخیص می دهند و به راحتی می توانند مشکل را بر طرف کنند.

 


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets