دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

سوله سبک چیست و چه کاربردی دارد

آگهی‌دهنده: مرتضی پیران شناسه آگهی: 113537

08 خرداد 1402 15:16 تهران -- همه موارد
پر کاربرد ترین انواع سوله های سبکسوله های سبک امروزه به دلیل برخوردار از بسیاری ویژگی های شاخص و متم...

تعداد بازدید: 114

دسته بندی: پیمانکاری ساختمان


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09144317192 ارسال ایمیل

توضیحات

پر کاربرد ترین انواع سوله های سبک

سوله های سبک امروزه به دلیل برخوردار از بسیاری ویژگی های شاخص و متمایز نسبت به انواع مختلف سوله های سنگین کاربرد و خواهان بسیاری در بین کارفرمایان داشته و دارند که فرقی ندارد از کدام یک از انواع سوله های سبک باشد چرا که تمامی انواع سوله های سبک از ویژگی های بسیاری برخوردار هستند.

 

از پرکاردبرد ترین انواع سوله های سبک می توان به سوله های سبک قوسی فوق سبک و سوله های سبک پیش ساخته اشاره کرد که در ادامه بررسی هر کدام از این ها می پردازیم.  

مزایا سوله قوسی فوق سبک

سوله های قوسی فوق سبک امروزی تقاضاها، کاربردها و مزایای بسیاری در بین صاحبان مشاغل دارند که اینگونه سوله ها به دلیل ویژگی های متمایز آن نسبت به انواع سوله های سنگین که از مزایا و ویژگی های بسیاری برخوردار هستند و به اولین انتخاب و گزینه ساخت و احداث سوله تبدیل شده است که از مزایای و ویژگی های سوله های قوسی فوق سبک می توان به موارد زیر اشاره کرد.

وزن کم سوله

وزن کم آنها به دلیل استفاده از مصالح، قطعات و عناصر سازه ای مستحکم به ویژه از نظر نصب و نسبت وزن می تواند یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی سوله های قوسی فوق سبک نسبت به سایر انواع سوله های سنگین باشد.  

 

سوله‌های قوسی فوق سبک به دلیل استفاده از فولاد ضخیم‌ تر و خالص‌تر در ساخت نسبت به سوله‌های سنگین و هزینه بالای این مصالح استفاده شده در سوله های سنگین، مزیت متفاوتی از لحاظ وزن کل سازه نسبت به سوله‌ های سنگین دارند، زیرا سوله‌های سبک به دلیل استفاده از ترکیبات فلزی با کیفیت بالا ، وزن کم و هزینه بسیار بهتر و اقتصادی نسبت به مصالح موجود در بازار ارجحیت بیشتر در احداث و ساخت دارند.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets