دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی در تهران

آگهی‌دهنده: نگین آسمانی شناسه آگهی: 113200

07 فروردین 1402 07:05 تهران -- تهران
به مجموعه تجهیزاتی که در آشپزخانه رستوران، هتل، سازمان ها، ادرات، بیمارستان و تالارها وجود دارد تجهی...

تعداد بازدید: 104

دسته بندی: گوناگون


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09129546703 ارسال ایمیل

توضیحات

به مجموعه تجهیزاتی که در آشپزخانه رستوران، هتل، سازمان ها، ادرات، بیمارستان و تالارها وجود دارد تجهیزات آشپزخانه صنعتی گفته می شود.

بدون شک تجهیزات آشپزخانه مناسب می تواند تاثیر مثبتی بر روی رستوران داری و سود دهی رستوران داشته باشد. به گفته مدیران برتر نگین طبخ، رستوران هایی که تجهیزات مناسبی برای آشپزخانه خود خریداری می کنند غذاهای لذیذتر و باکیفیت تری دارند. 

هلدینگ نگین طبخ خاورمیانه، یکی از بزرگترین شرکتهای عرضه کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی و مرکز فروش این لوازم در تهران می باشد که تجهیزات و محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کند.

این شرکت تمامی تجهیزات ساخته شده از استیل های استنلس را از کوچک و بزرگ عرضه می کند. یخساز صنعتی، ماشین ظرفشویی صنعتی، ماشین لباسشویی صنعتی، سرخ کن صنعتی، بویلر آب جوش، دیگ خورشت پز صنعتی، دیگ چلوپز صنعتی، ماهیتابه گردان و حتی مخزن استیل از تولیدات نگین طبخ است.

تجهیزات عرضه شده توسط نگین طبخ دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

نگین طبخ، تجهیزات خود را در در کوتاهترین زمان ممکن در محل مشتری تحویل می دهد. بسیاری از این تجهیزات نیاز به آموزش دارند. نگین طبخ آموزش های لازم را به کارکنان رستوران، هتل ها و ادارات ارائه می دهد.

تمامی تجهیزات با پشتیبانی 24 ساعته برای مشتریان انجام می گیرد.

تمامی تجهیزات به به تمامی شهرهای ایران ارسال می شود. ارسال در کمتر از 5 روز صورت می گیرد. همچنین برای خرید بعضی از تجهیزات می توانید به سایت negin-tabkh.com مراجعه کنید.

تجهیزات و لوازم آشپزخانه صنعتی یکی از ارکان و اصول موفقیت در رستوران داری است. برای خرید این تجهیزات از مشاوران نگین طبخ استفاده کنید. مشاوران ما بابت راهنمایی شما پولی از شما دریافت نمی کنند.

در واقع، نگین طبخ از ابتدای رستوران داری تا مرحله سود دهی در کنار شما ایستاده است.
ما نگین طبخ هستیم و بهترین و معتبرترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی را برای شما راه اندازی می کنیم.
https://negin-tabkh.com/


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets