دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

پد آرایشی

آگهی‌دهنده: گلوریاکازمتیک شناسه آگهی: 112975

16 بهمن 1401 06:33 تهران -- تهران
اسفنج گلوریااسفنج‌های گلوریا یا پد آرایشی گلوریا ساخت مجموعه گلوریا بوده و در رنگ‌های متنوعی تولید م...

تعداد بازدید: 194

دسته بندی: لوازم آرایشی


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09192510925 ارسال ایمیل

توضیحات

اسفنج گلوریا

اسفنج‌های گلوریا یا پد آرایشی گلوریا ساخت مجموعه گلوریا بوده و در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند. پوشش این اسفنج‌های آرایشی از میکروفایبر بوده و این‌ پوشش از نفوذ بیش از حد مواد آرایشی نظیر کانسیلرها و فاندیشن‌ها جلوگیری می‌کند و علاوه‌بر این موارد این پوشش موجب مصرف کمتر لوازم آرایشی نیز می‌شود.

قیمت اسفنج گلوریا

قیمت اسفنج‌های گلوریا یا پد آرایشی گلوریا نسبت به اسفنج‌های برندهای دیگر مناسب بوده و این اسفنج‌ها کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند. به نحوی که بیش از ۹۸% مشتریان این محصول از این‌ محصول کاملا راضی بوده‌اند .باید توجه داشته باشید استفاده از مناسب‌ترین مواد اولیه، بهره‌گیری از تکنولوژی میکروفایبر، دستیابی به پوشش آرایشی مناسب همه و همه از مزایای استفاده از اسفنج‌های آرایشی گلوریا بوده و این اسفنج‌ها به‌نوبه خود جهت آرایش بسیار مناسب می‌باشند.

 

 

اسفنج ابروبادی گلوریا جزوی از ست‌های آرایشی گلوریا

اسفنج‌های ابروبادی گلوریا دارای تست درماتولوژی هستند و از باکیفیت‌ترین مواد آرایشی تشکیل شده‌اند. این اسفنج‌ها برای افرادی که به اسفنج‌های بدون میکروفایبر علاقه دارند مناسب بوده و محصولی بی‌نظیر است.

کاربرد اسفنج‌ آرایشی گلوریا

اسفنج‌ آرایشی گلوریا جهت یکدست نمودن مواد کرمی و آرایشی مناسب بوده و این محصول دارای دو سر پهن و تیز می‌باشد که از طرف تیز برای مناطقی همچون بینی و دور چشم و از طرف پهن برای آرایش صورت به کار می‌رود.


 

اسفنج حرارتی گلوریا

اسفنج‌های حرارتی گلوریا، با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده‌اند. رنگ این اسفنج‌ها با تغییرات دما تغییر می‌کند و این اسفنج‌ها برای انواع پوست مناسب بوده و حساسیتی در پوست ایجاد نمی‌کنند.

ست اسفنج آرایشی گلوریا و کیس آن

ست اسفنج میکروفایبر گلوریا با طراحی مناسب و کیس نگهدارنده مخصوص محصولی مناسب از مجموعه گلوریا است که رنگ‌های متنوعی نیز دارد. آهنربای بکار رفته در کیس‌های نگهدارنده گلوریا جهت باز و بسته شدن این کیس بسیار مناسب بوده و شما می‌توانید این محصول را همین حالا از سایت مجموعه گلوریا تهیه نمایید.

کیس نگهدارنده اسفنج آرایشی گلوریا

کیس‌های نگهدارنده پد آرایشی گلوریا محصولی منحصر به‌فرد با طراحی زیبا و نوین است که برای نخستین بار در سطح جهانی تولید شده است. این کیس‌ها بسیار کاربردی هستند و حمل آسانی دارند و علاوه‌بر این موارد کیس‌های نگهدارنده از آلودگی اسفنج‌های آرايشی جلوگیری می‌کنند و از این جهت نیز برای سلامتی پوست مفید‌ هستند.

 

خرید اسفنج آرایشی گلوریا

شما می‌توانید از همین صفحه این اسفنج‌ آرایشی  فوق‌العاده را خریداری نمایید و از این محصول با کیفیت استفاده کنید.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets