دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

وکیل ایرانیان خارج از کشور

آگهی‌دهنده: dadnik1 شناسه آگهی: 112927

08 بهمن 1401 16:31 تهران -- همه موارد
ایرانیان در هر کجای جهان که زندگی کنند در احوال شخصیه خود تابع قوانین و مقررات ایران می باشند.اما اح...

تعداد بازدید: 90

دسته بندی: سایر مشاغل


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 02126659984 ارسال ایمیل

توضیحات

ایرانیان در هر کجای جهان که زندگی کنند در احوال شخصیه خود تابع قوانین و مقررات ایران می باشند.اما احوال شخصیه چیست و چه اموری را در برمی گیرد؟
طبق تعاریف موجود در قانون ایران، به اموری از قبیل ازدواج،طلاق ،طلاق توافقی ،ارث،وصیت واهلیت افراد احوال شخصیه گفته می شود. در نتیجه همه ی اشخاص ایرانی ، صرف نظر از اقامت در ایران یا خارج از ایران ،ملزم هستند تا این امور را طبق قوانین و مقررات جاری درایران اجرا و ثبت نمایند . در مثالی ساده اگر زن و شوهری مقیم خارج طبق قانون کشور محل اقامت ،طلاق بگیرند و نسبت به ثبت طلاق ایرانی خود اقدامی نکنند مادامی که این طلاق در ایران ثبت نگردد این دو زن و شوهر محسوب گردیده و نسبت به یکدیگر حقوق و تکالیف قانونی دارند.علاوه بر احوال شخصیه ، مشکلات حقوقی و کیفری نیز ،ممکن است برای این دسته از افراد پیش بیاید که باید در داخل ایران ،پیگیری شود.بنابراین یکی از دغدغه هایی که برای این اشخاص ممکن است پیش بیاید چگونگی انجام این امور است. همانطور که می دانید انجام قانونی این امور نیازمند حضور در ایران است و طی پروسه قانونی در کشور ما ،مستلزم پیگیری فراوان و صرف وقت زیادی است که در بسیاری موارد انجام آن برای ایرانیان خارج از کشور دشوار و پرهزینه است .چرا که ،افراد مقیم خارج از کشور ،با توجه به بعد مسافت یامشغله شغلی و خانوادگی امکان رفت و آمد مکرر به داخل کشور را ندارند.
در این موارد ،بهترین راه کمک گرفتن از وکیل معتمد و متخصصی است که در امور ایرانیان خارج از کشور تسلط و مهارت کافی داشته باشد.در حقیقت مزیت انجام کار توسط وکیل پایه یک دادگستری مجرب،تسریع روند کار و رسیدن به نتیجه مطلوب است .در این زمینه یکی از دفاتروکالت برجسته ،با قریب به دو دهه سابقه درخشان در امور طلاق،طلاق توافقی ،انحصار وراثت و دعاوی حقوقی و کیفری ،"گروه حقوقی وکیل دادنیک"است که با بهره گیری از تجارب خود ،در زمینه امور ایرانیان خارج از کشور موفق عمل کرده است .وکیل دادنیک وکیل ایرانیان خارج از کشور است که در تهران مستقر می باشد و با فراهم کردن خدمات مشاوره آنلاین و اخذ وکالت غیر حضوری از ایرانیان مقیم خارج ،از طریق سامانه میخک یا سامانه ثنای قوه قضاییه ،شرایط مناسبی را برای این دسته از افراد ، فراهم کرده تا امور حقوقی خود را در ایران در شرایطی آسانتر و مطمئن تر پیش ببرند.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets