دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

اژانس بازاریابی جاویذ ایرانیان

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 110177

08 شهریور 1400 15:59 تهران -- قرچک
آژانس بازاریابی جاوید ایرانیان با اتکا به سابقه مدیران و مشاوران خود در صنعت بازاریابی و توسعه کسب و...

تعداد بازدید: 274

دسته بندی: خدمات آموزشی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید ارسال ایمیل

توضیحات

آژانس بازاریابی جاوید ایرانیان با اتکا به سابقه مدیران و مشاوران خود در صنعت بازاریابی و توسعه کسب و کارها آمادگی کمک و همکاری در زمینه رفع مشکلات بازاریابی و فروش و توسعه بازار شرکت های مختلف را دارا می باشد.

یکی از نقاط تمایز آژانس بازاریابی جاوید ایرانیان انجام عملی پروژه های بازاریابی است. تیم مشاوران و همکاران آژانس فقط به مشاوره بسنده نمی کنند و در صورت لزوم و نیاز کارفرما، به صورت عملی از بازاریابان حرفه‌ای و دوره دیده در صنایع مختلف برای پیشبرد اهداف مشتریان خود استفاده می کنند.

مهمترین خدمات آژانس بازاریابی جاوید ایرانیان به شرح ذیل می باشند:

۱. تحقیق بازار

 در جهت استفاده در ساخت استراتژی های کلان شرکت ها و توسعه دید مدیران برای عرضه محصولات و خدمات جدید یا توسعه سازمان فروش و پیدا کردن بازارهای نو. با بهره گیری از از مجرب ترین و با سابقه ترین مشاوران علمی کشور در این حوزه.

۲. تجزیه تحلیل بازار و تجزیه تحلیل رقابتی

انجام پروژه‌های تجزیه تحلیل و برآورد میزان رقابت در صنعت مورد نظر در جهت افزایش سهم بازار شرکت ها

۳. طراحی بیزینس پلن، بیزینس مدل و مارکتینگ پلن.

در دنیای امروز شرکت های معتبر و موفق قبل از هر کاری به دنبال برنامه‌ریزی برای انجام بهینه فعالیت های خود می باشند. یکی از پرکاربردترین برنامه ها برای پیشبرد اهداف شرکت ها و افزایش بهره وری آنها و کاهش هزینه ها استفاده از برنامه های تهیه شده توسط تیم های مجرب و باسابقه می باشد.

آژانس بازاریابی جاوید ایرانیان افتخار همکاری با تعدادی از مجرب ترین استراتژیست ها و برنامه ریزان کسب و کار را در تیم خود دارا می باشد. با بهره‌گیری از مهارتهای  همکاران ما ،شما می توانید افزایش چشمگیری در نتایج آتی خود انتظار داشته باشید و با هزینه‌های سرسام آور و بدون برنامه ریزی قبلی، خداحافظی نمایید


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets