دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

خدمات صدور گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت شکایات و رضایت مشتری ISO10002:2004

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 109636

02 مرداد 1401 10:09 تهران -- تهران
 ISO10002:2004چیست؟سیستمی برای طراحی، برنامه ریزی و اجرای فرآیندی اثر بخش و کارا در مورد رسیدگی به ن...

تعداد بازدید: 320

دسته بندی: خدمات اداری

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09123345703 ارسال ایمیل

توضیحات

 ISO10002:2004چیست؟

سیستمی برای طراحی، برنامه ریزی و اجرای فرآیندی اثر بخش و کارا در مورد رسیدگی به نظرات و شکایات مشتریان است و این استاندارد بر آن است تا سازمان و مشتریان آن، شکایت کنندگان و سایر طرف های ذینفع را منتفع سازد.

دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت شکایات و رضایت مشتری   ISO10002:2004

  - فراهم آوردن امکانات ساده برای دسترسی شکایت کنندگان به فرآیندی پاسخ گو

-  افزایش قابلیت سازمان برای رسیدگی به نظرات و شکایات  به طور مستمر

- افزایش قابلیت سازمان برای شناسایی روندها و حذف علل نظرات و شکایات  و بهبود عملیات

- کمک به سازمان برای ایجاد رویکرد مشتری محور در حل شکایات و ترغیب کارکنان برای بهبود مهارتهای کاری خود

- پی ریزی مبنایی برای بازنگری و تحلیل مستمر فرآیند رسیدگی به نظرات و شکایات و حل آنها

- تشخیص و توجه به نیازها و انتظارات مشتریان

- در جریان گذاشتن شکایت کننده از روند رسیدگی به شکایت و احترام به نظرات وی

- و دهها مزیت دیگر

        تعاریف:

-          شکایت: فرد، سازمان و یا نماینده آن که یک نارضایتی از یک خدمت و یا محصول دارند .

-          بازخورد: بازگشت دیدگاه ها، نظرات و شکایت یا رضایت به محصولات یا خدمات از سوی مشتری

-          رضایت مندی مشتری: برداشت مشتری از درجه ای که الزامات مشتری در آن برآورده شده اند

       شرح خدمات ISO10002:2004

       -  تعیین و تدوین خط مشی و بیانیه سازمان .

       - -         طبقه بندی و توجه به نظرات و شکایات  بنا به فوریت و ضرورت

       - بازنگری اثربخشی و کارآیی فرآیند رسیدگی به نظرات و شکایات

       - تدوین و ارائه روشهایی جهت تکمیل اطلاعات مربوط به شکایت و دسترسی به مراحل شکایت

       - طرح ریزی چگونگی اخذ اطلاعات مرتبط به فرآیند رسیدگی به نظرات و شکایات 

       - ارزیابی اولیه نظرات و شکایات ،بررسی و پاسخ به نظرات و شکایات

       - ارائه روشی جهت دریافت و ردیابی نظرات و شکایات

       - تحلیل و ارزیابی نظرات و شکایات  به منظور بهبود کیفیت محصولات و خدمت به مشتری

      - تجزیه و تحلیل اطلاعات با استفاده از انواع نمودارها ، گزارشات آماری از کلیه واحد های سازمان

      - ارائه روشی جهت ممیزی فرآیند رسیدگی به نظرات و شکایات

      - مسئولیت انجام ، مهلت اجرا ، بررسی اقدامات بعمل آمده و اثر بخش بودن اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه

      - بهبود مداوم اثر بخشی و کارایی فرآیند رسیدگی به شکایات مشتری


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets