دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

رنگ فوری-رنگ فوری روشان فام

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 107380

06 اردیبهشت 1400 01:27 خراسان رضوی -- مشهد
تماس با ماکارخانه: مشهد، شهرک صنعتی چناران، فاز 1، صنعت 9 و 11دفتر مرکزی: مشهد، بلوار هفت تیر، برج آ...

تعداد بازدید: 209

دسته بندی: گوناگون

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09153119207 ارسال ایمیل

توضیحات


تماس با ما

کارخانه: مشهد، شهرک صنعتی چناران، فاز 1، صنعت 9 و 11
دفتر مرکزی: مشهد، بلوار هفت تیر، برج آرمیتاژ، واحد 806
051-46139200-3

موبایل: 09153119207

تلفن: 05146139200


 رنگ فوری چیست؟

رنگ و لاک فوری بر پایه رزین نیتروسلولز می باشد که از واکنش اسید نیتریک با سلولز طبیعی به دست می آید و این رزین همراه با مواد دیگر برای تولید رنگ و لاک فوری استفاده می گردد. بعلت سرعت خشک شدن سریع و جلای خاص این محصول بعنوان پوشش قطعات چوبی تزئینی ، مبلمان و وسایل چوبی داخل خانه کاربرد فراوان داشته و با استفاده از بتونه های فوری در فام های مختلف و آستری ها و رنگ های فوری با رنگ های متنوع می توان این محصولات را پوشش داد .
ضمنا می توان از سیلر فوری و لاک فوری نیز در مواردی که میخواهیم بافت چوب مشخص شود استفاده نماییم . لاک نیترو سلولز اولین بار در سال 1921 توسط ادموند فلاهرتی هنگام کار در شرکت شیمیایی Dupont اختراع شد و هنوز جایگزین برای این رنگ وجود نداشته و مصرف زیادی در پوشش های چوب و اتومبیل دارد .


انواع رنگ فوری

رنگ های فوری شبرنگ به دو گروه رنگ فوری چوب و رنگ های فوری اتومبیل تقسیم می شوند .

رنگ فوری مخصوص چوب

این رنگ ها بر پایه رزین های الکید و نیتروسلولز بوده و مزیت اصلی آنها سرعت بالای خشک شدن است. رنگ آمیزی با این رنگ ها راحت بوده و قابلیت اجرای لایه ی بعدی خوب می باشد . بعلت چسبندگی خوب به راحتی جذب چوب می شوند. برای جلوگیری از نفوذ آستر و رنگ رویه به چوب بایستی از سیلر یا بتونه  استفاده گردد و پس از سیلر و یا بتونه رنگ آستر و رنگ رویه استفاده می گردد. در بعضی مصارف چوبی از لاک ها و رنگ های تمام پلی استر ( ایستاده ) جهت ایجاد سطح جلای با براقیت خیلی بالا استفاده می گردد.

رنگ فوری مخصوص اتومبیل

این رنگ ها بر پایه رزین نیترو سلولز بوده و سرعت خشک شدن بالایی دارند. ثبات نوری و مقاومت uv بسیار خوب ، عدم زردگرایی ، مقاومت رطوبتی خوب و چسبندگی و براقیت عالی از مزایای این رنگ ها محسوب می گردند. این پوشش ها به عنوان روکش اولیه بر روی سطوح کار انواع خودرو و وسایط نقلیه مصرف دارد.

کاربرد رنگ فوری

کاربردهایی شامل پوشش سازه های چوبی ساختمان ، میز و صندلی و مبلمان و پوشش وسایل تزئینی منزل می باشند . همچنین در رنگ آمیزی پوشش های لایه زیرین خودرو کاربرد دارند .

زمان خشک شدن رنگ فوری

زمان خشک شدن این نوع رنگ بسیار سریع بوده و سرعت خشک شدن به عواملی چون دمای هوا ، رطوبت محیط و کیفیت حلال و ضخامت پاشش بستگی دارد.


شرایط نگهداری

این مانند تمام مواد شیمیایی باید در شرایطی خاص و ایمن نگهداری شوند ، از جمله مهم ترین این شرایط عبارت است از ، دور از نور مستقیم خورشید قرار داده شود، پس از استفاده درب محصول محکم بسته شود.

نکات ایمنی و بهداشتی
  • تماس با پوست و چشم ها زیان آور است.
  • محرک سیستم تنفسی بوده و استنشاق بخارات زیان آور می باشد.
  • برای سیستم های آب و فاضلاب مضر می باشد.
  • دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
  • فقط در مکان هایی که تهویه مناسب دارند استفاده شود.
  • از دستکش و عینک ایمنی و ماسک استفاده نمایید.
  • در صورت بلعیده شدن فورا با فوریت های پزشکی تماس بگیرید .

کلمات کلیدی:

رنگ فوری

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets