دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

کارخانه تولید آجر قزاقی کیمیا کهن

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 105878

15 بهمن 1399 19:30 تهران -- تهران
صنعت رو به رشد ساختمان هر روز تغییر کرده و ابزار و مصالح مورد استفاده در آن نیز روز به روز تغییر میک...

تعداد بازدید: 344

دسته بندی: لوازم ساختمانی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 02128426100 ارسال ایمیل

توضیحات

صنعت رو به رشد ساختمان هر روز تغییر کرده و ابزار و مصالح مورد استفاده در آن نیز روز به روز تغییر میکند.در این میان آجر به عنوان یکی از اساسی ترین مصالح ساختمانی تغییرات زیادی داشته و امروزه شاهد مدل های متنوع و مختلفی از آن هستیم. آجر پلاک نیز به عنوان یکی از جدیدترین انواع آجر نما امروزه دارای مدل ها و انواع مختلفی داشته و اخیرا نیز کاربرد فراوانی در نماسازی داخلی و خارجی ساختمان پیدا کرده است.

آجر نما ي کیمیاکهن فروش انواع آجر نما رستیک ، با بهترين كيفيت و قيمت مناسب تحويل سراسر كشور در كوتاه ترين زمان ما مفتخر هستيم كه با تنوع انواع آجرهای نما و آجرهای رستیک در سايزها و رنگهاي مختلف شما را در انتخابي راحت و مطمئن ياري نمايیم .

آجر قزاقی از خاک رس طبیعی تولید می شود که از مخلوط خاک رس با آب و عمل آوردن گل به دست آمده ، پس از قالب ریزی در ابعاد دلخواه نسبت به گرمادهی آجر در کوره های مخصوص آجر پزی قلکی و دستی به واسطه حرارت بالای 1000 درجه سانتی گراد و استفاده از نفت کوره و گاز طبیعی ، پخت آجر کامل گردیده و در 6 رنگ اصلی تولید می گردد.

استفاده از آجر پلاک به عنوان نماسازی داخلی ساختمان و همچنین نماسازی بیرونی ساختمان ، به دلیل ظرافت کار ، زیبایی بیشتر و هزینه پایین نسبت به دیگر مصالح ساختمانی مورد استفاده برای نماسازی ساختمان ، کاربرد بسیاری پیدا کرده است.

گروه تولیدی کیمیا کهن در تلاش است که محصولات خود را با بالا ترین کیفیت تولید و به مشتریان عرضه کند چرا که هدف اصلی این گروه تولید آجر سنتی ، رضایت هرچه بیشتر مشتری است. کارخانه تولیدی آجر کیمیا کهن با چندین سال سابقه با قیمتی باورنکردنی ، بهترین مشاور شما در صنعت ساختمان و شهرسازی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

021-28426100

آدرس سایت:

www.kimiakohan.com


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets