دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

فروش ویژه کلید و پریز ویرا مدل امگا سفید سفید مشکی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 104741

05 دی 1399 00:47 تهران -- تهران
کلید و پریز طرح شیشه ویرا مدل امگا سفید با رویه مشکی از محصولات جدید این شرکت می باشد که بدنه ای ا...

تعداد بازدید: 333

دسته بندی: لوازم ساختمانی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09933110531 ارسال ایمیل

توضیحات

کلید و پریز طرح شیشه ویرا مدل امگا سفید با رویه مشکی از محصولات جدید این شرکت می باشد که بدنه ای از جنس پلاستیک شفاف طرح شیشه ای دارد و با داشتن طراحی ظاهری زیبا و قیمت مناسب توانسته است نظر مشتریان زیادی را به خو جلب نماید. این محصول با ظاهر فوق العاده و طراحی شیک در دسته محصولات لوکس کلید و پریز ویرا قرار دارد و ترکیب رنگ قاب سفید با رویه مشکی توانسته این محصول را به جایگزینی مناسب برای کلید و پریزهای قدیمی منزل یا محل کار شما تبدیل کند. بدنه این کلید و پریز مربعی با گوشه های زاویه دار است که رویه کلیدها نیز همانند کادر از طلق شفاف مشابه شیشه ساخته شده است که زیبایی محصول را دوچندان نموده همچنین در این مدل زه دور کلیدهای به رنگ سفید می باشد.

بدنه کلید و پریز طرح شیشه ویرا با قاب سفید، زه سفید و کلید مشکی طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد و در ساخت آن از متریال با کیفیت استفاده شده است بنابراین این محصول ایرانی هم مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده است و هم به لحاظ ظاهری می تواند تکمیل کننده دکور منزل یا محل کار شما باشد. قاب طرح شیشه ای سفید رنگ و رویه طرح شیشه ای این کلید و پریز می تواند جلوه خاصی به محیط شما ببخشد و از طرفی ترکیب رنگ سفید و مشکی به گونه ای است که با هر المان و هر دکوراسیونی در محیط های مختلف قابل هماهنگی می باشد. یکی از ویژگی های این محصول قیمت مناسب نسبت به کیفیت بالای محصولات می باشد همچنین از آنجایی که در ساخت این کلید و پریز از متریال شیشه خالص استفاده نشده است بنابراین هم وزن محصول پایین می آید و هم قیمت آن اقتصادی می شود ولی در عین حال مواد استفاده شده در ساخت این کلید و پریز پلکسی طرح شیشه است که شفافیت شیشه را در کنار سبک بودن و قیمت مناسب دارد.

در تصویر زیر می توانید تنوع قاب دوخانه، سه خانه و چهار خانه کلید و پریز veera امگای سفید با رویه مشکی را مشاهده کنید. از این کادرها می توان به جای قرار دادن چند کلید و پریز به صورت مجزا و همچنین جهت یکپارچه کردن این تجهیزات کنار هم استفاده کرد. این محصول می تواند در دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار شما تغییری اساسی ایجاد کند و رنگ سفید قاب آن و رویه مشکی به شما کمک می کند تا با همه المان ها هماهنگ شود در واقع با استفاده از تعویض کلید و پریزها، این المان های کوچک می توانید به راحتی بدون صرف هزینه های بالا یک تغییر محسوس در محیط خود ایجاد کنید و ظاهری لوکس به منزل یا محل کار خود ببخشید. اگر شما هم به دنبال ایجاد تحول در منزل یا محل کار خود هستید می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیز ساختمان مراجعه کرده و نسبت به خرید کلید و پریز ویرا مدل امگا سفید سفید مشکی و یا اطلاع از قیمت کلید و پریز ویرا مدل امگا سفید با رویه مشکی و زه سفید اقدام نمایید.

دارای 10 سال گارانتی

02166907570

09129229958

www.TajhizSakhteman.com


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets