دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

زحل شیمی تولید کننده مواد شیمیایی اولیه صنایع

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 102671

16 مهر 1399 22:28 تهران -- تهران
شرکت زحل شیمی متخصص تولید مواد شیمیایی مانند انواع کلریدها و فسفات ها و سیترات ها و نیترات ها و... ب...

تعداد بازدید: 406

دسته بندی: سایر مشاغل

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 02177533291 ارسال ایمیل

توضیحات

شرکت زحل شیمی متخصص تولید مواد شیمیایی مانند انواع کلریدها و فسفات ها و سیترات ها و نیترات ها و... برای صنایع مختلف است. این شرکت در سال 1371 در تهران تأسیس شد. مدیران شرکت در حدود 10 سال قبل از تأسیس شرکت، از سال 1360 مشغول تحقیقات–صنعتی برخی از اقلام تولیدی بودند و این مواد شیمیایی در مقیاس کم به صنعت کشور عرضه می نمودند.

شرکت زحل شیمی، تولید مواد معدنی و شیمیایی خود را با درجه خلوص بالا در دستور کار دارد و با داشتن کادر مجرب و متخصص و تحصیل کرده، محصولاتی با کیفیت بسیار بالا تولید و به بسیاری از صنایع مهم و حساس کشور عرضه می کند. همچنین درحال حاضر بسیاری از محصولات خوراکی خود را با پروانه ساخت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی تولید می نماید.

با توجه به اینکه تمام سهامداران شرکت با تخصص شیمی و گرایش های متفاوت در این زمینه مشغول به کار می باشند، این شرکت توان تولید مواد شیمیایی و پترو شیمیایی با گرید های مختلف (غذائی FCC COD و داروئی USP grade و BP grade) و خلوص بالا مطابق درخواست مشتریان خود دارد.

شرکت زحل شیمی با در اختیار داشتن سه مجتمع تولیدی در استان تهران، استان مرکزی، استان البرز و دفتر مرکزی واقع در تهران در حال فعالیت می باشد. برای مشاهده محصولات ما می توانید به وبسایت ما مراجعه نمایید: www.zohalshimi.com

شماره تماس: 77533291-021

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، خیابان طالقانی ، بهار جنوبی ، کوچه آصف وزیری ، پلاک 3، طبقه دوم غربی

آدرس کارخانه : کیلومتر 70 اتوبان تهران- ساوه- نرسیده به خروجی شهر مامونیه


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets