دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

ثبت شرکت در امریکا - موسسه حقوقی کارا

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 102668

16 مهر 1399 21:43 تهران -- تهران
مورد مهمی که متقاضیان ثبت شرکت در امریکا باید به آن توجه کنند این است که ثبت شرکت در این کشور برای ا...

تعداد بازدید: 362

دسته بندی: سایر مشاغل


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 02188880006 ارسال ایمیل

توضیحات

مورد مهمی که متقاضیان ثبت شرکت در امریکا باید به آن توجه کنند این است که ثبت شرکت در این کشور برای اتباع خارجی امکان پذیر است ولی منجر به دریافت اقامت این کشور نخواهد شد. با ثبت شرکت در امریکا افراد خارجی تنها از مزایای مالیاتی و امکانات رشد اقتصادی بهره مند می گردند. در صورت تمایل به  ثبت شرکت در این کشور می توانید به موسسه حقوقی کاراثبت مراجعه نمایید تا نکات مهم در این رابطه را نیز مطلع شوید. آدرس: میدان ونک، تقاطع ملاصدرا و کردستان، بن بست فرشید، پلاک 8، واحد 5 یا با شماره 88880006-021 با ما در تماس باشید.در ادامه، قالب های ثبت شرکت در امریکا را بیان خواهیم کرد تا با آن آشنا شوید:

شرکت سهامی (corporation) :این نوع شرکت تحت مالکیت سهامداران آن قرار دارد و برای مشاغلی با ریسک متوسط و بالا مناسب است. بطور کلی معمولاً این نوع شرکت برای مشاغلی انتخاب می شود که نیاز به جمع آوری پول دارند. شرکت های سهامی در قوانین کشور آمریکا دارای انواع متفاوتی است. انواع شرکت های سهامی در آمریکا عبارتند از :C-B,S crop و سازمان های منافع مردمی


شرکت مسئولیت محدود (LLC) :در این نوع شرکت در صورت بروز مشکلات و یا برشکستگی، خطری متوجه اموال خصوصی افراد مانند خانه، ماشین و .... نخواهد شد. این شرکت معمولا توسط افرادی که برای اموال شخصی خود نگرانی هایی دارند انتخاب می شود. اعضای این شرکت به عنوان خویش فرما شناخته می شوند و می بایست مالیات مربوط را پرداخت نمایند.


شرکت های مشارکتی (Partnership):این نوع شرکت ساده ترین نوع شرکت قابل ثبت در کشور آمریکا می باشد که خود بر سه نوع است :مشارکت عمومی General Partnership :در این نوع شراکت هر یک از شرکا به تنهایی و مشترک مسئول بدهی های احتمالی شرکت هستند.مشارکت محدود (Limited Partnership) در این نوع شرکت حداقل یکی از شرکاء در مقابل شرکا نسئولیت نامحدود دارد و دیگر شرکاء در شرکت دارای مسئولیت محدود هستند که طبعا نقشی در اداره شرکا نیز ندارند.مشارکت با مسئولیت محدود (Limited Liability Partnership) در این شرکت مسئولیت شرکاء در مقابل دیون شرکت در صورتی است که در خسارت بوجود آمده مسئول باشند معمولا چنین مورادی در مشاغلی مانند وکالت، معماری یا حسابداری قابل استفاده است. البته معمولا این قالب برای شرکت های حقوقی استفاده می شود.

البته لازم به ذکر است که از میان تمامی موارد اشاره شده تنها دو قالب C corp و شرکت مسئولیت محدود برای اتباع خارجی قابل ثبت می باشد و بنا بر قوانین خارجیان نمیتوانند انواع دیگر شرکت را به ثبت برسانند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقالات سایت ما را به صورت رایگان مطالعه بفرمایید. https://kararegister.com


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets