دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

استعلام رایگان برند | موسسه حقوقی فکر برتر

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 102634

17 آبان 1399 21:30 تهران -- تهران
یکی از مقررات الزامی جهت ثبت برند، عدم تکراری بودن برند است که بسیار مهم است. این امر در جهت محافظت...

تعداد بازدید: 469

دسته بندی: خدمات اداری

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 02142143 ارسال ایمیل

توضیحات

یکی از مقررات الزامی جهت ثبت برند، عدم تکراری بودن برند است که بسیار مهم است. این امر در جهت محافظت از حقوق دارندگان برند انجام می گیرد. در واقع متقاضیان نمی توانند برندی مشابه برندی که به ثبت رسیده است را به ثبت برسانند. به همین دلیل امکان استعلام رایگان برند ایجاد گردیده است تا متقاضیان پیش از ثبت در صورت تکراری بودن برند خود، از آن اطلاح حاصل نمایند.

لکن با توجه به اینکه روزانه تعداد بسیاری برند در کشور به ثبت می رسد، شاید پی بردن به این نکته که برند انتخابی متقاضی در گذشته به ثبت رسیده است یا خیر، کمی دشوار به نظر برسد. همچنین طی مراحل ثبت برند و عدم قبول آن به دلیل تکراری بودن نیز موجب اتلاف وقت و هزینه متقاضیان خواهد بود. به همین دلیل موسسه حقوقی فکر برتر این امکان را برای متقاضیان ایجاد کرده است تا بتوانند پیش از اقدام به ثبت برند، به صورت رایگان آن را استعلام نمایند. کافیست با شماره 42143-021 در تماس باشید و یا به صورت حضوری به آدرس تهران ، میدان ونک ، خیابان خدامی ، خیابان آفتاب ، نبش کوچه هشتم ، پلاک 34 مراجعه نمایید.

اما جهت آگاهی از برخی موارد که باعث رد درخواست ثبت برند می شود را در زیر بیان می کنیم، شاید کمک بسیاری به متقاضیان نماید:

1- نتواند کالاها یا خدمات یک موسسه را از کالاها و خدمات موسسه دیگر متمایز سازد.

2- خلاف موازین شرعی یا نظم عمومی یا اخلاق حسنه باشد.

3- مراکز تجاری یا عمومی را به ویژه در مورد مبدا جغرافیایی کالاها یا خدمات یا خصوصیات آن ها گمراه کند.

4- عین یا تقلید نشان نظامی، پرچم ، یا سایر نشان های مملکتی یا نام یا نام اختصاری یا حروف اول یک نام یا نشان رسمی متعلق به کشور، سازمان های بین الدولی یا سازمان هایی که تحت کنوانسیون های بین المللی تاسیس شده اند بوده یا موارد مذکور یکی از اجزاء آن علامت باشد، مگر آن که توسط مقام صلاحیتدار کشور مربوط یا سازمان ذی ربط اجازه استفاده از آن صادر شود.

5- عین یا به طرز گمراه کننده ای شبیه یا ترجمه یک علامت یا نام تجاری باشد که برای همان کالا ها یا خدمات مشابه متعلق به موسسه دیگری در ایران معروف است.(چنانچه در این مطلب بدان پرداختیم می توانید با استفاده از امکان استعلام رایگان برند از این موضوع اطلاع حاصل نمایید)

6- عین یا شبیه آن قبلاَ برای خدمات غیرمشابه ثبت و معروف شده باشد مشروط بر آن که عرفاَ میان استفاده از علامت و مالک علامت معروف ارتباط وجود داشته و ثبت آن به منافع مالک علامت قبلی لطمه وارد سازد.

توجه داشته باشید که برندی خلاقانه و هوشایارانه را طراحی و انتخاب نمایید، این امر می تواند تاثیر بسزایی در موفقیت شما داشته باشد، در ضمن توجه داشته باشید که مخاطبین به آسانی این نام، نشان یا علامت را به خاطر بسپارند.

جهت مطالعه بیشتر در زمینه های مختلف حقوقی نیز می توانید از مقالات حقوقی سایت فکر برتر به صورت رایگان استفاده نمایید. https://companyregister.ir


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets