دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

شست و شوی خط رنگ پودری

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 102535

23 آذر 1399 17:04 تهران -- اسلام شهر
چرا رنگ های پودری را انتخاب کنیم؟استفاده از  رنگ های پودری  یک روش عالی برای محافظت از قطعات فلزی در...

تعداد بازدید: 310

دسته بندی: سایر مشاغل

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09126343295 ارسال ایمیل

توضیحات

چرا رنگ های پودری را انتخاب کنیم؟

استفاده از  رنگ های پودری  یک روش عالی برای محافظت از قطعات فلزی در برابر سایش و جلوگیری از زنگ زدگی است. هنگامی که پوشش رنگ پودری روی فلز اعمال می شود ، سدی محافظ را تشکیل می دهد که از دوام بالایی برخوردار بوده و به جلوگیری از تراشه و گودبرداری کمک می کند. در مقایسه با فرآیند پوشش دهی مایع یا رنگ آمیزی ، پوشش رنگ پودری ضخیم تر ، سازگارتر و با دوام تر است.

 

درباره ی سیستم های شست و شوی خط رنگ پودری

 

از این نوع سیستم شست و شو معمولاً در تولیدات صنایع استفاده می شود تا قطعات به طور مداوم در خط رنگ پودری تولید شستشو شود ، به طوری که از دست زدن به قطعات بین مراکز ماشینکاری و سیستم های تمیز کردن جلوگیری می شود. این امر به ویژه برای تولید انبوه قطعات یکنواخت مثلا خودروسازی و صنایع فولاد استفاده می شود.

سیستم های شست و شوی تکنوتجهیز این قابلیت و توانایی را دارند تا قبل از فرآیند رنگ آمیزی یک تمیزکاری پر زرق و برق برای شما فراهم کنند و عملیات پاکسازی را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

تمیزکاری قطعات با دست معمولی انسان کاری دشوار و صد البته بی کیفیت است که پیشنهاد می شود به هیچ عنوان  از این روش سنتی و منسوخ شده در تولیدات خود استفاده نکنید زیرا بسیار ضرر می کنید. سیستم های شست و شوی تکنوتجهیز در دو نوع اسپری و غوطه وری می توانند طیف گسترده ای از فعالیت های شما را پوشش دهند و در حال حاضر شرکت ها و کمپانی های بزرگ دنیا از جمله بنز و تویوتا در حال استفاده کردن و لذت بردن از این سیستم های شست و شو می باشند!

 


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets