دوره بازرسی جوش طراحی سایت

75,000 تومان

موم عربی Sugar Arabic Wax

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 100037

01 مرداد 1401 11:58 تهران -- تهران
این روزها رایج شده است که اکثر بانوان، برای از بین بردن موهای زائد بدن خود، از روش وکس و موم استفا...

تعداد بازدید: 410

دسته بندی: لوازم آرایشی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09911649281 ارسال ایمیل

توضیحات

این روزها رایج شده است که اکثر بانوان، برای از بین بردن موهای زائد بدن خود، از روش وکس و موم استفاده می‌کنند و نتیجه بسیار خوب آن، موردپسند آن‌ها قرار می‌گیرد. اما عده‌ای از افراد هستند که ضمن لذت بردن از نتیجه کار، چسبندگی خیلی زیاد و سختی تمیز کردن موم‌ها از روی پوست بعد از استفاده از موم را نمی‌پسندند و برایشان خوشایند نیست. برای این افراد، استفاده از موم عربی پیشنهاد می‌شود.

موم عربی با نام لاتین Sugar Arabic Wax، در دسته موم‌های سرد قرار می‌گیرد و شکل ظاهری آن به لحاظ غلظت، شبیه کارامل و عسل می‌باشد.

موم عربی که به آن موم شکری یا قندی هم می‌گویند، خیلی راحت‌تر و با دردسر کمتری نسبت به موم‌های دیگر، موهای زائد روی بدن را از بین می‌برد. در حقیقت برای استفاده از موم عربی نیازی نیست که آن را قبل از استفاده کردن، گرم‌کنید و بعد روی پوست قرار دهید. موم عربی را با نام موم خلیجی هم می‌شناسند.

Sugar Arabic Wax، به‌صورت مستقیم، حتی بدون پد بهداشتی و پارچه مخصوص اپیلاسیون، قابل‌استفاده است و چسبندگی طبیعی دارد.

به‌مرورزمان که از موم عربی Sugar Arabic Wax استفاده کنید، رشد موهای زائد کمتر می‌شود و از حالت زبری به نرمی و صافی می‌روند و کم‌پشت می‌شوند.

موم عربی از مواد کاملاً طبیعی ساخته‌شده و برای افرادی که پوست‌های حساسی هم دارند، مناسب است و هیچ‌گونه حساسیت و آلرژی ایجاد نمی‌کند.

موم عربی Sugar Arabic Wax چون نیازی به گرم کردن ندارد، تحریک و التهابی بعد از استفاده از آن روی پوست ایجاد نمی‌شود و خیلی راحت می‌توانید از آن برای قسمت‌های مختلف بدن و حتی صورت، استفاده کنید و شاهد اثر فوق‌العاده آن، جهت از بین بردن موهای زائد و نرمی بعدازآن باشید.

موم عربی، با عصاره‌های گل سرخ، بادام، استوایی، لیمو، شیر و هلو به‌صورت یک پک بسته‌بندی‌شده 7 عددی در اختیار مشتریان و مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets