دوره بازرسی جوش طراحی سایت

1,000 تومان

ویزای رایگان ایتالیا

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 79437

01 مرداد 1401 11:50 تهران -- تهران
این امکان مهاجرتی ، بدون در نظر گرفتن شرایط سنی ، شامل عزیزانی ست که قصد تحصیل و اشتغال در حیطه ی مش...

تعداد بازدید: 358

دسته بندی: ویزا،پاسپورت

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09191061780 ارسال ایمیل

توضیحات

این امکان مهاجرتی ، بدون در نظر گرفتن شرایط سنی ، شامل عزیزانی ست که قصد تحصیل و اشتغال در حیطه ی مشخص با توانایی خود دارند . لذا رویای مهاجرت پناهندگی و سرمایه گذاری و خرید ملک و امثال این موارد ، در حیطه ی فعالیت مجموعه ما نیست .

جوانان ، دانشجویان ، محققین و افراد علاقه مند به پیشرفت علمی و اشتغال در مطرح ترین دانشگاهها و آکادمی های بین المللی ، میتوانند با دید آگاهانه ، آینده ی خود را به منطقی ترین و ساده ترین شکل تضمین کنند .

طرحی پیاده سازی کرده ایم ، تا هر فرد متقاضی ، قبل از هر چیز توانایی تکلم و تبادل اطلاعات خود را به تخصصی ترین شکل ممکن تقویت کند و ادبیات ایتالیایی را تحت نظر استاد مقیم کشور ایتالیا فرا گرفته و سپس ، به عنوان یک فرد دارای مهارت ، در حیطه ی دلخواه اقدام به تحصیل و اشتغال نماید .

این پروسه ، شامل اخذ دهها بورسیه و کمک هزینه زندگی میباشد که هر متقاضی را با توجه به شرایط خاص خود ، شامل خوابگاه ، تخفیف حمل و نقل ، شهریه رایگان و صدها امکان پیشرفت دیگر میکند .

این پروسه نیازمند ساعتها مکالمه و مکاتبه بین فرد متقاضی و نهادهای ایتالیایی میباشد که در حضور فرد متقاضی انجام میشود .

تضمین این پروسه ، در صورت همت و تلاش هر روزه ی فرد متقاضی ، صد در صد و بدون ریسک میباشد و دانشجو بدون پرداخت هیچگونه هزینه ی خدماتی ، جانبی ، وکالت و سایر موارد ، در بهترین حالت و اقتصادی ترین حالت ممکن ، قادر به دریافت ویزا و بورسیه میشود .

جهت کسب اطلاعات بیشتر ، به شماره 00393894488435 پیام دهید .


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets