دوره بازرسی جوش طراحی سایت

185,000,000 تومان

فروش ویژه دستگاه برش لیزر

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 72004

01 مرداد 1401 11:47 تهران -- تهران
برش چوب و ام دي اف با ليزر: چوب و مواد ترکيبي ساخته شده از آن ساختار اسفنجي شکل داشته به همين دليل...

تعداد بازدید: 366

دسته بندی: گوناگون


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09905616696 ارسال ایمیل

توضیحات

برش چوب و ام دي اف با ليزر:
چوب و مواد ترکيبي ساخته شده از آن ساختار اسفنجي شکل داشته به همين دليل برش آن توسط ليزر بسيار آسان تر از ساير مواد انجام پذير مي باشد.اين ساختار موجب ميگردد برش با سرعت بالاتر و با حرف توان کمتري اجرا گردد.از مواد ترکيبي و منشعب از چوب مي توان ام دي اف ،فايبر بورد و…

يعني تخته فيبر با چگالي متوسط نيز نام برد که امروزه در ضايع و محصولات چوبي به وفور استفاده مي شود.اين محصول به دليل فشرده بودن و روکش هاي تزييني مانند ملامينه در صنعت لوازم تزييني و آشپزخانه کاربرد هاي فراواني دارد.

با دستگاه برش ليزر مي توان اين صفحات را با دقت بالا و کيفيت مطلوب در طرح ها و نقشه هاي مختلف برش زده يا بر روي آن عمليات لايه برداري يا حکاکي انجام داد.

کاربران دستگاه برش ليزر مي توانند با طراحي سه بعدي و برش زدن صفحات ام دي اف و اتصال آن ها به يکديگر سازه هاي شوعي توليد نمايند.

نگهداري دستگاه برش ليزر :

جهت بهرمندي از يک دستگاه خوب و کارامد نکات ابتدا بايد دستگاهي که با آن کار مي کنيم را خوب بشناسيم.دستگاه برش ليزر يک دستگاه با تکنولوژي بالا مي باشد.اين دستگاه ترکيبي از ضايع الکترونيک-الکتروتکنيک-مکانيک-سخت افزار و نرم افزار کامپيوتر و اپتيک مي باشد.
دستگاه برش ليزر يک دستگاه سي ان سي است که در آن بجاي استفاده از فرزبر و ساير ماشين آلات تراشيدن و يا خط انداختن و يا سوزاندن از منبع ليزر استفاده شهري است.

امروزه ماشين هاي سي ان سي بدليل دقت و سهولت در اجراي فرامين و اجراي نقشه هاي دوبعدي و چندبعدي کاربردي بسياري در صنعت دارند بطوريکه شاهد استفاده از آنها در اغلب ضايع مي باشيم.

بطوريکه مي توان از سي ان سي فرز- سي ان سي تراش-سي ان سي هوا برش –سي ان سي پلاسما و… و در نهايت سي ان سي ليزر نام برد.

دستگاه برش ليزر کمي با ديگر،ماشين آلات سي ان سي متفاوت است.در اين نوع دستگاه لزوم رسيدگي و نظافت قطعات اپتيکي بيشتر احساس مي شود.بطوريکه عدم نظافت و تنظيم قطعات اپتيکي منجر به برش ضعيف و کيفيت پايين و يا عدم انجام عمليات برش و حک ليزري مي گردد


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets