دوره بازرسی جوش طراحی سایت

5,000,000 تومان

فروش دامنه SanatAgahi.com

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 60608

01 مرداد 1401 11:57 تهران -- تهران
اگر به دنبال راه‌اندازی سایت آگهی و نیازمندی‌ها هستید، قبل از هر کاری بهتره یه دامنه خوب به عنوان آد...

تعداد بازدید: 361

دسته بندی: سایت ها

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09120367599 ارسال ایمیل

توضیحات

اگر به دنبال راه‌اندازی سایت آگهی و نیازمندی‌ها هستید، قبل از هر کاری بهتره یه دامنه خوب به عنوان آدرس سایتتون پیدا کنید؛ دامنه‌ی SanatAgahi.com یه آدرس مناسب برای سایت نیازمندی‌هایی است که در حوزه‌ی صنعت فعالیت دارد.

این دامنه علاوه‌براین‌که رنده، در یک کلام؛ سایت و خدمات اون رو معرفی می‌کنه به گونه‌ای که بازدیدکنندگان به راحتی متوجّه حوزه‌ی فعالیت سایت شما می‌شوند. (یعنی کافیه بشنوه صنعت‌آگهی؛ متوجّه میشه یه سایت درج‌آگهی در حوزه‌ی صنعته)

قیمت دامنه‌ی SanatAgahi.com:

5 میلیون تومان

یکی از ویژگی‌های یه سایت خوب اینه که دامنه‌ی سایتش منحصربه‌فرد باشه و سایت‌های دیگه‌ای، دامنه‌ی شبیه به اون رو نداشته باشند، مثلاً برای دامنه‌ی SanatAgahi.com یه دامنه‌ی مشابه دیگه SanatAgahi.ir هست، که بنده این دامنه‌ی دوم رو 3 میلیون تومان می‌فروشم.

هرکسی که این دو دامنه رو با هم بخواد 7 میلیون میدمش + سایتی که بهش متصله (لازمه بدونید سایتی که بهش متصله در حال اجراست و 1100 تا کاربر و 1500 تا آگهی داره)

یه نکته‌ای که بد نیست بهش اشاره کنم اینه که؛ اگه یه نفر پولش رو داشته باشه می‌تونه این دامنه رو به یه برند معروف و معتبر تبدیل کنه به طوری که یه مرجع مطمئن برا صنعتگران کشورمون بشه.

اگه در مورد قیمتش مسئله‌ای داشتید باهام تماس بگیرید (باهاتون راه میام).
09120367599 رحیمی


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets