دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

راهنمای کامل مالزی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 59471

01 مرداد 1401 11:44 تهران -- تهران
مالزی یک مقصد عالی و بی نظیر با سنت ها و گردشگری برای کسانی است که عاشق آفتاب گرم و تنوع فرهنگی هستن...

تعداد بازدید: 293

دسته بندی: آژانس مسافرتی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09304253354 ارسال ایمیل

توضیحات

مالزی یک مقصد عالی و بی نظیر با سنت ها و گردشگری برای کسانی است که عاشق آفتاب گرم و تنوع فرهنگی هستند رو تجربه کرد مراکز تفریحی تور مالزی و بهترین هتل مجلل با مردمی خونگرم و میهمان نواز علاوه بر بازدید از اماکن تاریخی، فعالیت های تفریحی بسیاری، از قبیل سفرهای یک روزه به تپه ها و ارتفاعات خنک، خرید از مراکز خرید بزرگ و کوچک می توانند به دیدنی های مالزی هم سفر کنند.

آب و هوای مالزی

بسیار بهتر از تابستانهای برخی از شهرهای ایران، مانند تهران است آب و هوای مالزی در تمام فصلهای سال گرم و شرجی هست ولی گرماش اونقدری نیست که ادم هلاک بشه ، همه ایرانیان که به مالزی سفر می کنند تا امروز با آب و هواش مشکلی نداشتند هواش تقریبا بین ۲۲ تا ۳۰ درجه هستش البته هر هفته بارندگی رو داریم و خیلی اوقات هوا رو ما خنک میبینیم .

دیدنی های مالزی:

ارتفاعات کامرون Cameron Highlands جرج تاون ایننر سیتی Georgetown Inner City تامان نگارا Taman Negara پولااو تیومان Pulau Tioman

تفریحات مالزی:

موزه اسباب بازی پنانگ پارک مرلیون سنگاپور اکواریوم klcc کوالالامپور بلنديهاي گتينگ مالزی موزه اسباب بازی پنانگ: پنانگ یکی از مشهورترین تفریحگاههای اقامتی مالزی است.این ایالت شامل جزیره پنانگ و باریکه ای از سرزمی اصلی است. مرکز آن جرج تاون است که یکی از شهرهای عمده مجذوب کننده با بناهای تاریخی و سوابق فرهنگی است که این بناها و موزه ها سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است در این قسمت می خواهیم با یکی از موزه ها به نام موزه اسباب بازی پنانگ که هم بعنوان مراکز تفریحی پنانگ و هم بعنوان دیدنی های پنانگ یاد می شود آشنا شویم موزه اسباب بازی پنانگ موزه اسباب بازی پنانگ پارک مرلیون سنگاپور ارتفاع مجسمه سیمانی مرلیون ۸٫۶ متر و وزن آن حدود ۴۰ تن است که با صفحات چینی سفید رنگ پوشیده شده است. این مجسمه ابتدا در دهانه رود سنگاپور قرار داشت ولی پس از ساخت پل اسپلانید (Esplanade Bridge) در سال ۱۹۹۷ و از بین رفتن دید مناسب مجسمه، در سال ۲۰۰۲ آن را به محل فعلی اش در کنار خلیج مارینا (Marina Bay) انتقال دادند.

در مجموع در حال حاضر ۵ مجسمه مرلیون در کشور سنگاپور قرار دارد که اولین نمونه آن درست در پشت همین مجسمه اصلی و با ارتفاع ۲ متر می باشد. بزرگترین نمونه این مجسمه ها نیز در جزیره سنتوزا قرار دارد که ۳۷ متر ارتفاع دارد. پارک مرلیون سنگاپور پارک مرلیون سنگاپور اکواریوم klcc کوالالامپور این آکواریوم زیبا و بزرگ در نزدیکی برج های پتروناس واقع شده است و حدود ۶۰ هزار متر مربع مساحت دارد.تونل زیر آب این آکواریم با دیواره های شیشه ای و یک گذرگاه متحرک و ماهی های متنوع شامل ببر کوسه،مارماهی،ماهی های عظیم الجثه آبهای استوایی که در اطراف شما به شنا کردن مشغولندبسیار دیدنی است.

اکواریوم klcc کوالالامپور

اکواریوم klcc کوالالامپور بلنديهاي گتينگ مالزی گنتینگ هایلند که ترجمه آن به فارسی بلندی های گنتینگ میشود، ازنقاط دیدنی در کشور مالزی است و محل دقیق آن در بالای کوه های تی‌تی وانسگا حدود ۴۵ کیلومتری شهر کوالالامپور و در ارتفاعی بیش از ۱۸۰۰متر از سطح دریا قرار دارد که مجموعه تفریحی و تجاری در آن محل راه اندازی شده است و امروزه بعنوان یکی از مراکز تفریحی کوالالامپور بحساب می آید پس با شرکت در تور مالزی این مجموعه تفریحی را ازدست ندهید.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets