دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

فروشگاه اینترنتی "با یه تیک"

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 50814

01 مرداد 1401 11:40 تهران -- تهران
دنبال یک راه ساده و سریع برای خرید هستید؟ "با یه تیک" را از دست ندهید. در فروشگاه "با یه تیک" شما می...

تعداد بازدید: 451

دسته بندی: لوازم تزیینی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09120970138 ارسال ایمیل

توضیحات

دنبال یک راه ساده و سریع برای خرید هستید؟ "با یه تیک" را از دست ندهید.

در فروشگاه "با یه تیک" شما می توانید هنر، ظرافت و زیبایی هنر اصیل ایرانی را باهم داشته باشید. فقط کافیست محصول دلخواه خود را انتخاب کنید و آن را درب منزلتان تحویل بگیرید. هزینه محصول را میتوانید از طریق درگاه بانکی پرداخت کنید یا موقع دریافت محصول وجه آن را به مامور پستی پرداخت نمایید.

ما در فروشگاه اینترنتی"با یه تیک" با پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل هم شما را تنها نخواهیم گذاشت و تمامی سوالات شما را در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ میدهیم.

هدف ما در فروشگاه "با یه تیک" تنها یک فروش ساده نیست بلکه هدف ما ارائه بهترین کیفیت همراه با در نظر گرفتن صرفه اقتصادی مشتریان به عنوان اصلی ترین سرمایه می باشد. ما در رسیدن به این امر، صداقت، درستکاری و ارائه محصولات با کیفیت بالا را سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

فروشگاه "با یه تیک" یک مرکز تأمین کننده قابل اعتماد در صنایع فرش و تابلو فرش ماشینی و دستباف و به طور کلی صنایع فرش دستی و ماشینی است و ما با استفاده از چندین سال تجربه در تولید با بهره گیری از نیروی کار حرفه ای و انتخاب مجموعه ای از بهترین محصولات بر اساس سلیقه مشتریان، با ارائه بدون واسطه و ارسال مستقیم محصولات از کارخانه، در تلاش برای به دست آوردن رضایت شما عزیزان هستیم. علاوه بر آن امکاناتی برای فروش محصولات مشتریان نیز در فروشگاه فراهم کرده ایم.

 ما امیدواریم که قادر به پاسخگویی به نیازهای مشتریانمان و تحقق تعهداتمان در این صنعت باشیم.

 ما را از نظرات راهگشای خود بهره مند سازید.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets