دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

فرصت سرمایه گذاری جهت راه اندازی فست فود سالم

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 49769

01 مرداد 1401 11:42 تهران -- تهران
مجموعه غذایی چیکلند با چندین شعبه در سطح کشور و سابقه ی تحقیقاتی ده ساله خود  اکنون مفتخر است تا فرص...

تعداد بازدید: 490

دسته بندی: خدمات مجالس و مراسم

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 021284237 ارسال ایمیل

توضیحات

مجموعه غذایی چیکلند با چندین شعبه در سطح کشور و سابقه ی تحقیقاتی ده ساله خود  اکنون مفتخر است تا فرصت ارزشمندی در اختیار کارآفرینان و علاقمندان به توسعه کسب و کارهای رستورانی و فست فود  بگذارد. این مجموعه غذایی با شعار " حس خوب ، غذای سالم " قدم به عرصه ی صنعت فست فود ایران گذاشت و تا کنون توانسته پس از گذشت یک سال از فعالیت عمیق و حرفه ای خود در عرصه ی بازار  به اهداف والایی دست یابد. چیکلند یکی از مجموعه های پیشرو ایران در صنایع فست فود سالم ایران می باشد که به سرعت در حال توسعه محصولات و بازار خود می باشد. با توجه به اینکه موج " مصرف غذای سالم " جامعه را در بر گرفته است، ما توانسته ایم با نیاز سنجی خانوارهای ایرانی و با توجه استقبال آنها از غذای سالم اما سریع به شیوه های پخت گریل و سالم مرغ ، دستگاه ها و طراحی منحصر به فردی دست یابیم که مرغ را به صورت کامل و به صورت گسترده ( مرغ باز شده ) طبخ نماییم که قطعاً برای علاقمندان به راه اندازی رستوران های فست فود فرصت جذاب و ایده آلی برای سرمایه گذاری و شروع کسب و کار سودآور خواهد بود چرا که بر این باوریم که در عرصه ی صنعت فست فود سالم، خوش طعم و سودآورایده های بسیار خوبی داریم.

اگر به راه اندازی یک رستوران فست فودی سودآور علاقمند هستید اما نمی دانید باید از کجا شروع کنید با ما همراه باشید:

شما می توانید با صرف هزینه ها و ریسک پذیری کمتر به کسب و کار فست فودی دست یابید و با شروع همکاری فرانچایز با ما در مسیری که پیش از این چیکلند برایتان هموار ساخته است قدم بگذارید .

شما با گرفتن و خریداری حق انحصاری امتیاز یا همان فرانچایز از شرکت چیکلند می توانید :

·         از حسن شهرت و برند تمام ایرانی چیکلند با تمامی دستاوردهای ارزشمند آن در طی این سالها بدون صرف هزینه های برندسازی بهره مند شوید. 

·         از تمامی مزایای تبلیغات و خدمات بازاریابی ما در تمامی ابعاد و رسانه های گروهی استفاده خواهید کرد.

·         از تمام آموزش های درون سازمانی ما به شکل دوره ای ( اعم از مدیریتی، آشپزی و تبلیغاتی ) می توانید استفاده کنید.

·         در تمامی مراحل راه اندازی رستوران اعم از جانمایی، طراحی، تأمین دستگاه ها، تهیه مواد اولیه، مجوزهای لازم و .... با شما خواهیم بود.

تمامی مزایای فوق صرفاً با قرارداد فرانچایز میسر است چرا که  راه اندازی یک رستوران انفرادی مستلزم پذیرفتن ریسک ها و هزینه های بیشتری خواهد بود که در ابتدای امر چندان عاقلانه نیست.

بخشی از فعالیت ها  و خدمات ارزشمند مجموعه غذایی چیکلند که ارزش سرمایه گذاری امن و سودآور برای علاقمندان را خواهد داشت:

·        ما در چیکلند از دستگاه های ابداعی خود و ثبت اختراع بهداشتی شده استفاده می کنیم که مزیت های بسیاری برایمان به ارمغان آورده است:

·        جنس بدنه دستگاه از استیل304L می باشد که تا دمای 1200 درجه تحمل گرما را دارد و با شستشویی ساده و صرف کمترین انرژی به حالت اولیه خود باز می گردد.

·        پخت در این دستگاه بدون شعله مستقیم صورت می پذیرد بنابراین پختی کامل بدون نیاز به حضور اپراتور و یا سرآشپز حرفه ای را به همراه خواهد داشت.

·        پنجره هایی در دو طرف دستگاه تعبیه شده تا اپراتور با کمترین دخالت هر لحظه از روند پخت مطلوب با خبر شود.

·        با این امکانات و سایر آموزش های سازمانی ما دیگر نیاز به حضور سر آشپز حرفه ای احساس نمی شود و این در هزینه های جاری رستوران بسیار تدثیر گذار خواهد بود.

·        ما در سرزمین مرغ ذغالی چیکلند مرغ را با بهترین، خوش طعم ترین و سالم ترین شیوه طبخ می کنیم، مرغ در چیکلند به شکل گریل شده یا زغالی پخت می شود و طعم خاطر انگیز دودی غذاهای سنتی ایران را برای مصرف کننده تداعی می کند.

·         ما برای پخت از زغال صنعتی به جای زغال سنتی استفاده می کنیم که نوعی سنگ آذرخشی غیرواکنشی می باشد و دیگر خطر سرطان،دود و خاکستر چوب را به همراه ندارد و در عین حال طعم خوش غذاهای دودی را تداعی خواهد کرد..

·        پخت مرغ در چیکلند بدون هیچ عملیات سرخ کردن و یا روغنی انجام می شود بنابراین ضمن صرفه جویی در هزینه و حذف کامل روغن می توانیم غذای سالمی به مصرف کننده تحویل دهیم.

·        با شیوه پخت چیکلند مرغ در شیره ی خود طبخ می شود بنابراین ارزش غذایی و طعم خوش خود را بیش از سایر روش های پخت حفظ می کند..

·         در چیکلند از سس ها و طعم دهنده های سالم و مخصوصی استفاده می کنیم که پس از شروع همکاری این دستور محرمانه را در اختیار مدیران شعب خواهیم گذاشت.

 

پس از شروع همکاری ما همواره همراهتان خواهیم بود :

·        تمامی آموزش ها و تجارب خود را ( در بحث های مدیریتی، تبلیغاتی، آشپزی )  به صورت دوره ای در اختیارتان خواهیم گذاشت.

·        در تمامی مراحل راه اندازی رستوران ، طراحی ، تهیه دستگاه ها و مواد اولیه در کنارتان خواهیم بود.

·        شما از تمامی مزایای فرانچایز یا حق انحصاری امتیاز از جمله تبلیغات و بازاریابی همه جانبه در رسانه های گروهی بهره مند خواهید شد.

·        شما طی یک قرارداد همکاری فرانچایز می توانید از حسن شهرت برند چیکلند و تمام مزایای آن بهرمنده شوید بدون آنکه هزینه های گزاف و راه درازی برای برندسازی و تبلیغات محیطی و رسانه ای صرف کرده باشید.

 

برای شروع از طریق پل های ارتباطی زیر می توانید با ما در ارتباط باشید:

وب سایت : www.chickland.ir

دفتر مرکزی : 021284237

فکس : ۰۲۱۲۸۴۲۳۷۰۱

همراه :  09127712477

کانال تلگرام : http://telegram.me/chickland

پشتیبانی تلگرام : http://telegram.me/pm_chickland

ایمیل : [email protected]

 


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets