دوره بازرسی جوش طراحی سایت

490,000 تومان

تور باکو

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 43840

01 مرداد 1401 11:36 گیلان -- رشت
تور باکو زمینی - هواییرزرو تور باکو در شرکت سفیران ( راهنمای سفر به باکو )توجه :  ثبت نام تور باکو و...

تعداد بازدید: 608

دسته بندی: تور


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09111374543 ارسال ایمیل

توضیحات

تور باکو زمینی - هواییرزرو تور باکو در شرکت سفیران ( راهنمای سفر به باکو )توجه :  ثبت نام تور باکو ویژه نوروز 96 

اگر تا تاریخ 15 بهمن ماه سال 95 اقدام به رزرو تور نوروز 96 نمایید، با همین قیمت پکیج زیر ثبت نام انجام می شود ولی بعد از این تاریخ پکیج نوروز 96 از تاریخ 26 اسفند تا 20 فروردین 96 حداقل مبلغ 100.000 تومان افزایش نرخ دارد. در روزهای دیگر فعلا افزایش نرخی نداریم ولی برای اینکه هتل مورد نظر خود را بتوانید رزرو کنید باید هم اکنون اقدام به رزرو نمایید. تاکنون 5 هتل در روزهای عید نوروز بطور کامل پر شده اند. برای استعلام و رزرو تور حتما با ما تماس بگیرید.

 

امکان رزرو تور باکو به همراه خدمات دلخواه ( تلفنی - اینترنتی آنلاین ) 

رزرواسیون آنلاین سفیران این امکان را به شما می دهد که خدمات تور باکو مانند: رزرو هتل ، گشت شهری به همراه راهنمای محلی و فارسی زبان ، بیمه مسافرتی، خدمات ویزا، ترانسفر فرودگاهی ، ترانسفر مرز به مرز از تمامی مرزهای زمینی ( آستارا - بیله سوار ) و ... را بر حسب نیاز و تمایل خود خریداری نمایید.

 

زمان حرکت تور

همه روزه با هر تعداد مسافر بصورت زمینی و هوایی از مرزهای آستارا گیلان و بیله سوار اردبیل

در سفر زمینی از مرز آستارا سعی کنید ساعت 7:30 دقیقه در سالن گمرک بخش مسافری حاضر باشید. ساعت 8:30 گمرک شروع به کار می کند.

 

هزینه های جانبی 

عوارض خروج از کشور به مبلغ 25 هزار تومان که برعهده مسافر است و می توانید در بانک ملی سراسر کشور قبل از سفر بپردازید و در صورتیکه یادتان رفت نگران نشوید همان روز سفر در شعبه بانک ملی مستقر در گمرک این مبلغ به همراه 4 هزار تومان عوارض شهرداری آستارا قابل پرداخت است. مجموع 29 هزار تومان

 

 تبدیل پول - ارز ( منات یا دلار )

بهتر است به همراه خود منات داشته باشید به دو دلیل یکی نوسانات شدید دلار که در برگشت و تبدیل دوباره به ریال ضرر زیادی می کنید، و دوم اینکه در بین راه اگر تمایل به خرید از فروشگاه ها داشته باشید باید منات پرداخت کنید و دلار را در خود شهر باکو در مال های بزرگ ( هایپر مارکت ها ) و بانک ها می توانید تبدیل به منات کنید. ( در هایپرمارکت ها دستگاه های تبدیل و همچنین شعب پاشا بانک قراردارد که با نرخ ارزانتری این تبدیل را انجام می دهند )

ریال به هیچ عنوان در آذربایجان تبدیل به منات یا دلار نمی شود حتی در بانک ملی شعبه باکو و بهتر است قبل از سفر منات لازم را همراه خود داشته باشید.

 

مرز آستارا در کجا قرار گرفته است؟

آستارا شهری مرزی در شمالی ترین ناحیه استان گیلان و بین ایران و آذربایجان واقع شده است. فاصله این شهر از مرکز استان گیلان رشت حدودا 2:30 و 170 کیلومتر  می باشد. 

 

هزینه تاکسی از رشت تا آستارا چقدر است؟

ایستگاه سواری های رشت به آستارا در پل بوسار رشت واقع شده و در حال حاضر برای هر سرنشین جلو حدودا 21 هزار تومان و سرنشین عقب 17 هزار تومان است و اگر بخواهید یک ماشین دربست بگیرید از ایستگاه دفتر پل بوسار رشت تا ایستگاه دفتر آستارا حدودا 75 هزار تومان می باشد. در صورتیکه از منزل در رشت تا گمرک آستارا ماشین لازم داشته باشید این مبلغ 95 هزار تومان می شود.

 

هزینه تاکسی از گمرک آستارا تا باکو چقدر است؟

هر نفر 15 منات و یک ماشین کامل 60 منات و اگر بخواهید تا هتل شما رو ببرند 10 منات دیگر هم باید بپردازید.

 

نزدیک ترین استان ها به مرز آستارا کدام استان ها می باشد؟ 

استان های گیلان ،اردبیل ( شهر اردبیل ) ، تبریز ، مازندران ، قزوین ، کرج و تهران 

 

فاصله گمرک آستارا تا باکو چقدر میباشد؟

فاصله گمرک آستارا تا باکو حدود 04:35 و 400 کیلومتر می باشد. فاصله آستارا از شهر رشت 2:30 می باشد. 

 

گمرک آستارا و بیله سوار چه روزهایی باز میباشد؟

همه روزه از ساعت 8:30 صبح لغایت 18 باز میباشد. ولی در برخی ایام مثل تاسوعا و عاشورا یا اعیاد و مراسم عزاداری فقط تا ظهر هستند.

 

 مدت زمان معطلی در گمرک بیله سوار و آستارا چقدر است؟

اگر به صورت پیاده از گمرک عبور کنید مدت زمان بسیار کمی خواهد انجامید ( در حدود 45 دقیقه ) و اگر با ماشین سواری به صورت کاپوتاژ قصد عبور دارید در حدود 1:30 طول می کشد. 

در مرز بخاطر تردد مرزنشینان آذربایجانی عموما بی نظمی دیده می شود و در برگشت از باکو به ایران این زمان معطلی حدود 2:30 طول می کشد.

 

مرز بیله سوار در کجا قرار گرفته است؟

بیله سوار در شمال غربی ایران و در قسمت شمالی استان اردبیل واقع شده است.فاصله گمرک بیله سوار از مرکز استان اردبیل ۱۵۹ کیلومتر و تا نزدیک ترین فرودگاه ( در شهرستان پارس آباد) ۵۰ کیلومتر است. و فاصله تا باکو (پایتخت کشور جمهوری آذربایجان) حدود 220 کیلومتر است.

 

نزدیک ترین استان ها به مرز بیله سوار کدام استان ها می باشد؟

نزدیک ترین استان ها به مرز بیله سوار استان های آذربایجان شرقی و اردبیل می باشد.

 

فاصله گمرک بیله سوار تا باکو چقدر میباشد؟

فاصله گمرک بیله سوار تا باکو حدود 02:45 حدود 220 کیلومتر می باشد. فاصله بیله سوار از شهر اردبیل 2ساعت می باشد. 

 

مرز زمینی بیله سوار برای حرکت از کدام شهرها مناسب است؟

گمرک بیله سوار در مرز ارس واقع در استان اردبیل میباشد. جهت حرکت از شهرهای شهرهای شمالغرب کشور شامل تبریز، اردبیل، ارومیه، و.... مناسب میباشد.

 

هزینه تاکسی از گمرک بیله سوار تا باکو چقدر است؟

هزینه تاکسی یا سواری های معمولی در حدود 10 منات به ازای هر نفر می باشد به عبارت دیگر تاکسی دربستی از بیله سوار تا باکو 40 منات می باشد.

 

آیا با اتوبوس می توان از مرز بیله سوار به باکو رفت؟

اتوبوس هایی که از شهر تبریز حرکت می کنند روزانه از گمرک بیله سوار عبور می کنند. همچنین اتوبوس های باکو _ نخجوان از مرز بیله سوار و جلفا عبور می کنند.

  

کاپوتاژ ماشین جهت عبور به آذربایجان چگونه است؟

جهت کاپوتاژ خودرو در حدود حداقل 10 روز یا یک هفته قبل از سفر بایستی به اداره گمرک شهر محل سکونت خود مراجعه فرموده و مدارک خودرو و راننده را جهت کاپوتاژ ارائه دهید در حدود یک روز الی 2 روز مراحل اداری کاپوتاژ طول خواهد کشید و در حدود 300 هزار تومان هزینه خواهد داشت. ( بدلیل شرایط نامناسب برخی جاده ها و سخت گیری پلیس ها آذربایجان بهتر است با ماشین شخصی به آذربایجان سفر نکنید )

 

هزینه بیمه ماشین های کاپوتاژ چقدر است؟

هزینه بیمه معمولا بین 30 تا 60 منات متغیر می باشد. میزان بیمه مسافرتی بستگی به حجم سی سی خودرو و تعداد سرنشینان آن دارد.

 

چگونه گواهی نامه بین المللی بگیریم؟

بعد از کاپوتاژ خودرو راننده خودرو با مراجعه به دفاتر کانون ایران گردی و جهانگردی نسبت به اخذ گواهینامه بین المللی خود باید اقدام کند این کار یک ساعت طول می کشد و در حدود 50 هزار تومان هزینه دارد.

 

قیمت بنزین در آذربایجان چقدر است؟

قیمت بنزین معمولی در حدود 75 قپیک یا در حدود یک دلار به ازای هر لیتر می باشد.

  

هزینه اتوبوس به باکو چقدر است؟

هزینه مسیر رفت به باکو از بیله سوار حدود صد و شصت وپنج هزار تومان است. همچنین در مرز بین ایران و باکو مبلغ 25 هزار تومان از مسافران بابت خروجی اخذ می گردد.

 

ویزا

آذربایجان در حال حاضر جزو کشورهاییست که برای سفر به آن نیازمند ویزا هستید. زمان لازم برای صدور ویزای مسافرتی 7 روز کاری می باشد که روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل هستند و جزو روزهای کاری به حساب نمی آیند و در صورتیکه زمان رزرو تور تا زمان مسافرت شما کمتر از 7 روز کاری باشد از سفارت آذربایجان در تهران ویزا دریافت می شود که هزینه آن بالاتر است و یک روزه انجام می شود. سفارت در تهران روزهای پنج شنبه و جمعه تعطیل است .( برای دریافت این ویزا با دفتر شرکت هماهنگ شود )

ویزا های توریستی صادر شده یک ماهه می باشد و می توانید یک بار با آن از مرز تردد نمایید. مدت زمانیکه می توانید با این نوع ویزا در آن کشور باشید 7 روز است و درصورتیکه مدت مسافرت شما بیشتر باشد باید به پاسگاه پلیس محلی یا دفاتر آسان خدمت آذربایجان (باکو) مراجعه تا مهر تمدید بزنند.

 

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا آذربایجان ( باکو ) :

  1. اصل پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  2. 1 قطعه عکس 4*6 یا 4*3 رنگی با زمینه سفید

 

مشاهده ی کلیه اطلاعات هتل های باکو ( بیش از 300 هتل طرف قرارداد )

امکان مشاهده جزئیات هر یک از هتل های باکو به همراه عکس، امکانات، موقعیت مکانی و لیست اتاق ها موجود فراهم گردیده است. 

قیمت تور باکو ( در حال حاضر شروع قیمت از 490 هزار تومان )

شرکت سفیران به شما تضمین می دهد که پایینترین و بهترین قیمت تور باکو به همراه بالاترین کیفیت اجرا را در سراسر ایران خدمتتان ارائه می دهد.

 

توجه ( هزینه های مازاد ) :

هزینه عوارض خروج از کشور بر عهده مسافر می باشد.

هزینه ورودی (موزه ، ... ) در گشت شهری بر عهده مسافر می باشد. 

هزینه خدمات اضافی خارج از برنامه تور ( مثلا در سرویس نهار گشت شهری: سالاد یا نوشیدنی یا ... اضافه - گشت ها و یا ترانسفر اضافه ) بر عهده مسافر می باشد.

در صورتیکه تعداد مسافران از 4 نفر کمتر باشد به ازای هر نفر کسری در ترانسفر مرز تا هتل و برعکس ( کلا در دو مسیر رفت و برگشت) مبلغ 100 هزار تومان به مبلغ تور اضافه می گردد.

در صورتیکه زمان تحویل مدارک و پول تور به شرکت تا زمان مسافرت کمتر از 7 روز کاری فرصت باشد مبلغ 200 هزار تومان برای ویزای فوری به هر نفر اضافه می گردد.

09111374543

09111398539

01344403842

01344403843


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets