دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

تزریق ژل لب

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 43560

01 مرداد 1401 11:36 تهران -- تهران
روش‌های بسیار متعددی برای کاهش چین و چروک‌های صورت وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از پُرکننده‌های...

تعداد بازدید: 584

دسته بندی: پزشکی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 22140405 ارسال ایمیل

توضیحات

روش‌های بسیار متعددی برای کاهش چین و چروک‌های صورت وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از پُرکننده‌های جلدی است. در میان تنوع پُرکننده‌ها یا همان فیلرها، هیالورونیک اسید (Hyaluronic Acidd) به دلیل سازگاری با بدن گزینه مناسبی محسوب می‌شود.


در حقیقت، هیالورونیک اسید در بدن تمام موجودات زنده یافت می‌شود. در انسان، این ماده همانند شبکه‌ای است که مواد مغذی حیاتی را از جریان خون به سلول‌های پوست هدایت می‌کند.
تجمع هیالورونیک اسید در بدن انسان بیشتر معطوف به نسوج ارتباطی نرم و فلوئید اطراف پلک‌ها است. به علاوه این ماده در برخی کارتیلاژها و فلوئیدهای مفصلی و همچنین نسوج پوستی نیز یافت می‌شود. هیالورونیک اسید از بدن انسان گرفته شده و بعد از تغییر فرمولاسیون، به یکی از قابل اطمینان‌ترین پُرکننده‌های تزریقی تبدیل می‌شود. از نوع دیگری از ترکیب همین ماده برای کاهش درد و تزریق در مفاصل افرادی که از آرتروز رنج می‌برند، کمک می‌گیرند.
ژل هیالورونیک اسیدبرای عضلات و نسوجی که به مرور زمان حالت ارتجاعی یا حجم خود را از دست داده‌اند مانند یک تکیه‌گاه حمایت کننده عمل می‌کند. به علاوه این ماده آب را به سطح پوست هدایت کرده و باعث می‌شود که پوست نرم و شاداب به نظر برسد.
مراحل تزریق ژلمقدار بسیار کمی از ژل به کمک سوزن‌های بسیار نازکی به داخل پوست تزریق می‌شود. درمان معمولاً در کمتر از 30 دقیقه به پایان می‌رسد اما این مدت زمان به میزان خطوط روی صورت و عمق آن‌ها بستگی مستقیم دارد. در جریان این فرآیند، بیمار درد کمی را تحمل خواهد کرد.

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets