دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

چراغ های LED پارکی نور نگار ارس با گارانتی تعویض

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 39880

01 مرداد 1401 11:42 تهران -- تهران
چراغ پارکی LED  نورنگار ارس – چراغ پارکی ال ای دی چراغ های پارکی دارای تنوع هستند و رنگ های مختلف...

تعداد بازدید: 527

دسته بندی: لوازم برقی


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 04134483693 ارسال ایمیل

توضیحات

چراغ پارکی LED  نورنگار ارس – چراغ پارکی ال ای دی

چراغ های پارکی دارای تنوع هستند و رنگ های مختلف دارند. به همین دلیل مورد توجه همگان در فضاهای شهری و پارکی قرار گرفته اند . یکی از ویژگی های این نوع چراغ ها این است که از ن ها میتوان در مکان ها و فضاهای مختلف استفاده کرد.

در عصر جدید زیبا ساختن پارک ها و اماکن تفریحی بسیار مهم است . روشن ساختن پارک ها و تفرجگاه ها یکی از عناصر مهم این کار است . در این مرحله از چراغ های پارکی که انواع مختلفی دارند استفاده میشود. چراغ های پارکی علاوه بر رفع نیاز شهر به روشنایی به زیبا سازی فضای شهری هم کمک می کند.

WWW.NNARAS.COM

چراغ های پارکی یک چراغ با طراحی ابتکارانه و خلاقانه است که این ویژگی ها باعث این شده است این چراغ ها به چراغ مناسب برای فضای سبز و پارک ها جهت زیبا سازی تبدیل شوند.از این چراغ ها میتوان در مکان های مختلف مانند : پارک ها(که مخصوص این فضا ساخته میشوند) ، جاده ها ، راه ها و … استفاده میشود.

WWW.NNARAS.COM

چراغ های پارکی به دلیل تنوع بیشماری که در چراغ های پارکی وجود دارد متناسب با تمام سلیقه ها می توان از آن استفاده نمود ، تنوع و زیبایی موجود در چراغ های پارکی سبب شده تا در مراکز و ارگان های مختلف مورد توجه مراکز شهری ، شهرداری و … قرار گیرند ، لازم به ذکر است که از چراغ های پارکی علاوه بر استفاده در موقعیت سازمانی و دولتی ، در اماکن خصوصی از جمله منازل شخصی ، باغ ها و یا ویلاهای شخصی ،باغ های مورد استفاده در مجالس و جشن های مختلف می توان استفاده نمود .

WWW.NNARAS.COM

 


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets