دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

معرفی تلویزیون سامسونگ TU7000

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 107342

05 اردیبهشت 1400 16:31 تهران -- تهران
با تلویزیون TU7000 سامسونگ، غرق در دنیای رنگ ها شوید. این تلویزیون سامسونگ به گونه  ای طراحی شده  که...

تعداد بازدید: 196

دسته بندی: صوتی و تصویری

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید ارسال ایمیل

توضیحات

با تلویزیون TU7000 سامسونگ، غرق در دنیای رنگ ها شوید. این تلویزیون سامسونگ به گونه  ای طراحی شده  که نمایش رنگ ها را به بهترین شکل ممکن بهینه سازی می کند. بنابراین می توانید تمام جزئیات را  با وضوح بسیار  بالا ببینید. با تلویزیون TU7000 سامسونگ، ریزترین جزئیات نیز از چشمان شما دور نخواهند ماند و مرزی میان شما  و تصویر وجود نخواهد داشت.ویژگی های نسل جدید تلویزیون های سامسونگ به گونه ای طراحی شده اند که تجربه کاربری بسیار خوبی را برای کاربران به همراه داشته باشند.

با ویژگی HDR تلویزیون سامسونگ می توانید جزئیات را به بهترین شکل ممکن ببینید.  در واقع High-Dynamic Range شما  را غرق در طیف وسیعی از رنگ ها می کند و جزئیات را به صورت کاملا شفاف برای شما نمایش میدهد. به این ترتیب حتی زمانی که تاریک ترین صحنه ها نیز در حال نمایش هستند می توانید تمام جزئیات را  با بالاترین وضوح ممکن مشاهده کنید. به عبارتی دیگر در تلویزیون tu7000 سامسونگ، عمیق ترین رنگ های مشکی و واضح ترین و شفاف ترین رنگ های سفید را از نزدیک مشاهده میکنید.

نمایندگی رسمی سامسونگ، جهت تسهیل خرید محصولات سامسونگ، امکان خرید اقساطی را برای مشتریان فراهم کرده  است. به این ترتیب مشتریان عزیز می توانند با کمترین نرخ بهره ماهیانه نست به خرید اقساطی محصولات سامسونگ اقدام نمایند


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets