دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

مرکز خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در تصفیه آسا

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 106372

06 اسفند 1399 08:51 تهران -- تهران
مارک‌های معروف تصفیه آب بسیاری در ایران وجود دارد، اما از آنجایی که دستگاه‌های خوب ساخت کشور تایوان...

تعداد بازدید: 302

دسته بندی: لوازم و اثاثیه منزل

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09125151294 ارسال ایمیل

توضیحات

مارک‌های معروف تصفیه آب بسیاری در ایران وجود دارد، اما از آنجایی که دستگاه‌های خوب ساخت کشور تایوان هستند، بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی نیز از میان دستگاه های اصل تایوان انتخاب می‌گردد.

از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی موجود در بازار ایران می‌توان به تصفیه آب مینروا تایوان Minerva اشاره کرد. آب تصفیه کن مینروا تنها برند دارای استاندارد جهانی بهداشت NSF، گواهینامه کنترل کیفیت بهداشت آب WaterQuality، گواهی سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا FDA و استاندارد CE اروپا می‌باشد.

تصفیه آب مینروا با دارا بودن نماد اصالت به مشتریان این امکان را می‌دهد که به راحتی مدل اصلی و اورجینال این دستگاه را از مدل‌های تقلبی تشخیص دهند. همچنین این دستگاه از پمپ قدرتمند تایوانی و فیلتر ممبران اسمز معکوس مارک فیلمتک Filmtec آمریکا، جهت تصفیه بهتر آب آشامیدنی بهره می‌گیرد که کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده را بسیار بهتر و درجه یک‌تر از آب معدنی می‌کند.

اجزای تشکیل دهنده انواع مدل‌های تصفیه آب خانگی مینروا کاملا بهداشتی و استاندارد طراحی و تولید شده‌اند و به هیچ وجه با آب واکنش شیمیایی نمی‌دهند تا بو، طعم و رنگ آب آشامیدنی تلخ و از حالت عادی خارج نشود.

شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد . تصفیه آسا با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد.

پیشنهاد میشود برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید تا طبق نیاز شما گزینه های مناسب معرفی گردیده و بهترین محصولات در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد.

شرکت تصفیه آسا، عرضه کننده لیست قیمت روز انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران میباشد که به صورت روزانه به ارائه قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی میپردازد. از محصولات برند مینروا Minerva، که توسط نمایندگی تصفیه آب تصفیه آسا در سراسر ایران عرضه میشوند دارای گارانتی بدون قید و شرط طلایی قطعات و همچنین تضمین قیمت نیز میباشند و شما عزیزان میتوانید خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت و خدمات نصب و ارسال رایگان در سریع ترین زمان ممکن تجربه نمایید. قیمت آب تصفیه کن خانگی در مدل های مختلف را میتوانید با تخفیفات فروش ویژه تصفیه آسا مشاهده نموده و اقدام به ثبت سفارش نمایید.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets