دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

لیزر هموروئید-لیزر هموروئید تهران -لیزر هموروئید سعادت آ باد تهران

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 106264

04 اسفند 1399 04:37 تهران -- تهران
دکتر پروانه منصوری متخصص جراح عمومی – زیبایی و پلاستیکدارای ۱۸ سال سابقه درخشان در بابل و تهران با ب...

تعداد بازدید: 255

دسته بندی: پزشکی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09195505900 ارسال ایمیل

توضیحات


دکتر پروانه منصوری متخصص جراح عمومی – زیبایی و پلاستیکدارای ۱۸ سال سابقه درخشان در بابل و تهران با بیش از هزاران جراحی موفق
خدمات مالیزر همورئیدلابیاپلاستیکیست موییعمل زیبایی سینهابدومینوپلاستیراه‌های ارتباطی
۰۹۱۹۵۵۰۵۹۰۰۰۹۰۳۳۳۳۰۲۳۱۲۲۰۸۲۲۰۵سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، پلاک ۷۸، ساختمان سعادت – طبقه چهارم – واحد ۳۰ شرقی​

عمل بواسیر با لیزر بی خطر و ایمن است

به دلیل آن که دستگاه لیزر نه دود دارد و نه بخار، استفاده کردن از آن برای عمل هیچگونه خطری را برای بیمار به همراه نخواهد داشت و عفونتی در حین و یا بعد از عمل برای بیمار ایجاد نخواهد شد. 

همچنین به دلیل میزان دقت بالای این روش، کمترین میزان آسیب به توده‌های اطراف بواسیر وارد نخواهد شد. البته این مورد هر چقدر میزان دقت پزشک بیشتر باشد، آسیب جانبی کم و کمتر خواهد شد. بواسیر در مردان با بواسیر زنان متفاوت است و بر اساس نوع و میزان شدت آن باید درمان‌های لازم انجام شود. 

خونریزی در روش جراحی با لیزر کم است

به دلیل آن که در این روش عمل این امکان وجود دارد که انسداد عروق خونی انجام شود. خونریزی در این شیوه عمل بسیار کم است و حتی می‌توان گفت میزان خونریزی در این شیوه عمل بسیار ناچیز است.

روند بهبود سریع در روش جراحی لیزر بواسیر

در این روش به دلیل آن که پانسمانی در کار نیست و همچنین عروق خونی به وسیله روش‌های مختلف مسدود می‌شود، روند بهبود بیمار در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و می‌توان گفت که بهبود یافتن بیمار در این روش تنها چند روز بعد از عمل اتفاق خواهد افتاد.

همچنین لازم است بدانید که این روش درمانی تقریبا هیچگونه عارضه‌ای را برای بیماران پس از عمل ایجاد نخواهد کرد و با اطمینان می‌توان گفت که این شیوه درمانی به هیچ عنوان عیبی ندارد و مناسب‌ترین روش برای درمان بیماران مبتلا به بواسیر خواهد بود.

البته این عدم وجود عیب وابسته به نوع دستگاه لیزر مورد استفاده است، دستگاه‌های قدیمی این خطا را داشتند که در هنگام ایجاد پرتو بافت‌های موجود در اطراف بواسیر در  برخی موارد سوزانده می‌شدند اما در حال حاضر با وجود دستگاه‌های پیشرفته و جدید این امکان صفر شده است.

هزینه عمل جراحی هموروئید به وسیله لیزر


در حال حاضر می‌دانیم محاسبه کردن هزینه عمل بواسیر تنها به هزینه عمل وابسته نیست و موارد دیگری مانند، هزینه بستری، هزینه تجهیزات مورد استفاده و غیره نقش زیادی در نرخ عمل بواسیر با لیزر دارد، به همین دلیل برای محاسبه دقیق این شیوه عمل و مقایسه آن با شیوه جراحی سنتی بواسیر می‌توانید این موارد را با هم جمع کنید.

در حالت کلی می‌توان گفت که به دلیل عدم نیاز به بستری و همچنین از کار افتادگی فرد درمان شده به وسیله عمل هموروئید با لیزر، نرخ عمل جراحی هموروئید با لیزر بسیار کمتر از هزینه جراحی سنتی است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس‌های کلینیک بیتا تماس حاصل نمایید.

توجه داشته باشید که بیمه‌ها هزینه درمان به شیوه لیزر را پرداخت نمی‌کنند و در حالت کلی بیمه زمانی هزینه هر عملی را پرداخت خواهد کرد که بیمار پس از عمل نیاز به 6 ساعت بستری شدن داشته باشد. با این حال می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه از شرکت بیمه‌گر اطلاعات لازم را دریافت کنید.

مدت زمان درمان عمل هموروئید با لیزر


از آنجایی که این روش درمانی نیاز به بیهوشی ندارد و طول درمان عمل هموروئید با لیزر بواسیر کمتر از 30 دقیقه خواهد بود و فرآیند عمل از آماده شدن تا رفتن به منزل کمتر از 3 ساعت است و بیمار نیازی به بستری شدن نخواهد داشت.

دوره نقاهت عمل جراحی هموروئید با لیزر

از آنجایی که در این شیوه درمانی نیازی به برش نیست و خون ریزی و پانسمانی بعد از عمل نیاز نیست، بیمار با شرایط بدنی عالی پس از گذشت یک روز می‌تواند به روند عادی زندگی روزانه خود بازگردد. اما اگر فرد دارای جسته ضعیف‌ و نحیفی باشد استراحت کردن 2 الی 3 روز می‌تواند تمام توان بدنی فرد را به وی بازگرداند.

درمان قطعی بواسیر با لیزر


قطعی‌ترین روش درمانی بواسیر یا همان هموروئید که در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود، جراحی لیزر هموروئید است. پس از درمان به این روش به هیچ عنوان عود یا بازگشت هموروئید را شاهد نخواهید بود. پس اگر به دنبال روشی قطعی و نهایی برای درمان هموروئید خود هستید استفاده کردن از شیوه درمان لیزر هموروئید به شما پیشنهاد می‌شود.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets