دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

خرید قالب سایت سئو بیس - دارکوب

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 102655

17 آبان 1399 21:35 تهران -- تهران
یکی از سریع ترین روش های طراحی سایت که هزینه ی پایینی را برای کارفرما داشته باشد، خرید قالب های سایت...

تعداد بازدید: 443

دسته بندی: طراحی سایت

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 02122082258 ارسال ایمیل

توضیحات

یکی از سریع ترین روش های طراحی سایت که هزینه ی پایینی را برای کارفرما داشته باشد، خرید قالب های سایت است. اما این قالب ها باید از جایی خریداری شوند که مطمئن باشید قواعد سئو و اصول صحیح کدنویسی در آن رعایت شده باشد. شرکت طراحی سایت دارکوب از این دست شرکت ها است که قیمت قالب های آن از 200 هزار تومان (بجز هرینه های جانبی) آغاز می شود.

این روش کاملاً اقتصادی است. ما در مجموعه دارکوب فروشگاه قالبی داریم که دائم در حال گسترش است. تمام قالب های سایت شرکتی و فروشگاهی دارکوب، اصولی فنی استانداردی را که باید یک قالب رعایت کرده باشد را داراست.

قالب های تولید شده توسط دارکوب از صفر تا صد توسط برنامه نویسان دارکوب توسعه داده شده اند و در ویرایش و پشتیبانی کد های آن هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما پس از خرید قالب سایت، آزاد هستید که پشتیبانی قالب را خودتان انجام داده یا به شخص یا شرکت دیگری بسپارید.

این قالب ها برای سئو و کاربران موبایل (طراحی واکنش گرا) نیز بهینه سازی شده اند. اگر بخواهیم هزینه های جانبی (مانند هاست، دامنه، بارگذاری، درج اطلاعات، امین سازی، آموزش پنل و غیره) را هم در نظر بگیریم، لازم است بین پانصد هزار تا یک میلیون تومان به هزینه قالب اضافه کنیم.

تولید قالب از روی قالب نمونه خارجی:
به دلیل نرخ بالای ارز، خرید قالب های با کیفیت خارجی اکثرا گران است. پس در این صورت و در حالیکه شما به یک قالب خاص خارجی علاقه دارید می توانید آن را به دارکوب سفارش دهید تا آن را برای شما از نو، طبق اصول کدنویسی و سئوی جهانی تولید کند.

این راه کار از روش توسعه اختصاصی سریع تر و ارزان تر است. هزینه تولید این نوع قالب پانصد هزار تومان است که در صورت ریسپانسیو بودن، پانصد هزار تومان دیگر به آن اضافه می شود. اگر بخواهیم هزینه های جانبی (مانند هاست، دامنه، بارگذاری، درج اطلاعات، امین سازی، آموزش پنل و غیره) را هم در نظر بگیریم لازم است بین پانصد هزار تا یک میلیون تومان به هزینه قالب اضافه کنیم.

برای مشاهده قالب ها می توانید به پیج زیر مراجعه نمایید:
https://sitedar.com/purchasing-website-template

برای اطلاعات بیشتر نیز می توانید با شماره 22082258-021 نیز تماس حاصل نمایید.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets