دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

دستگاه امحاء زباله های عفونی بیمارستانی و درمانگاهی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 102083

27 شهریور 1399 04:50 --
شرکت پاک فرآیند ایرانیان تولید کننده دستگاه امحا زباله های عفونی بیمارستانی و درمانگاهی با خرد کن د...

تعداد بازدید: 484

دسته بندی: پزشکی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09177317827 ارسال ایمیل

توضیحات

شرکت پاک فرآیند ایرانیان تولید کننده دستگاه امحا زباله های عفونی بیمارستانی و درمانگاهی با خرد کن داخلی و در سایزهای مختلف درمانگاهی و بیمارستانی از سال ۸۸ مشغول به فعالیت می باشد.
مزیت اصلی دستگاه نسبت به سایر دستگاه های دیگر:

*دستگاه دارای سیستم خردکن داخلی (داخل چمبر با قابلیت استریل در حین کار) با قابلیت خرد نمودن انواع زباله ها بدون نیاز به تفکیک مانند (پارچه ، سفتی باکس ، گان ، صافی دیالیز ، ست سرم ، کیسه خون ، کیسه ادرار ، نخ ، کتاب و قطعات فلزی و ….) با گارانتی بدون قید و شرط دوساله می باشد و تیغه های خردکن، علاوه بر مقاوم بودن در برابر سایش و خورندگی، نیاز به سرویس متوالی در فواصل زمانی کوتاه ندارد و دارای هزینه تعویض بسیار پایین توسط اپراتور دستگاه می باشد.

*دستگاه قابلیت کار کردن در دو مد کاری با خردکن داخلی و بدون خردکن به صورت اتوکلاو را دارا می باشد ، در صورت خرابی خردکن دستگاه به روش اتوکلاو بدون خردکن کار میکند.

*دستگاه فاقد هر گونه شیرآبه خروجی عفونی در طول سیکل کاری مطابق با آزمایشات محیط زیست می باشد و همچنین در انتهای سیکل خروجی پسماند کاملا خشک و بی بو می باشد.

*عدم نیاز به کیسه پلاستیکی نسوز و یا مواد شیمیایی به منظور انجام عملیات استریل وعدم نیاز به تفکیک زباله و عدم نیاز به پارگی کیسه ها در حین بارگیری به منظور ممانعت از انتشار عفونت

*طراحی دستگاه به لحاظ فنی و ظاهری گونه ای هست که در صورت بروز هر گونه اشکال فنی به راحتی توسط کاربر دستگاه قابل ردیابی و سرویس می باشد.

*کلیه قطعات اصلی دستگاه از نوع معتبر اروپایی (موتوروگیربکس اروپایی sew ، یاتاقان اروپایی، سیستم جدیدترین کنترل کننده های روز دنیا (PLC) ، سنسور و سوئیچ فشار دانفوس یا هانیول، نمایشگر لمسی HMI، چمبر و دو درب دستگاه از نوع استنلس استیل نگیر 316و سنسور دما زیمنس آلمان و ……..)

*دارای کلیه تاییدیها ی کاربردی از اداره کل تجهیزات پزشکی ، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی اداره مرجع سلامت و سازمان محیط زیست کل کشور می باشد .

دوره گارانتی دستگاه و خدمات پس از فروش:
موتور گیربگس دستگاه sew آلمان ۱۰ سال گارانتی
Plc زیمنس آلمان ۵ سال گارانتی
چمبر و درب دستگاه استیل نگیر ۱۰ سال گارانتی
15 سال خدمات پس از فروش با هزینه عادلانه
شماره تماس :۰۹۱۷۷۳۱۷۸۲۷ ،02166569101

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets