توضیحات
*** این نرم افزار دارای 60 روز گارانتی بازگشت پول می باشد ***
نرم افزار مهر ویژه تعاونی های مسکن با قابلیت امتیازبندی و رتبه بندی اعضا و مدیریت مالی تعاونی
شما هم به جمع 700 مدیرعاملی بپیوندید که از این نرم افزار استفاده می کنند. اغلب این مدیران جزء مدیران عامل برتر تعاونی های مسکن در سطح کشور می باشند.
۲ نرم افزار در ۱ نرم افزار!!!!!
۱-نرم افزار امتیازبندی و رتبه بندی
۲-نرم افزار حسابداری و مالی
با یک تیر دو نشان بزنید!!!!! مثل 700 تعاونی مسکنی که از این نرم افزار استفاده می کنند.
یک پیشنهاد بدون ریسک داریم، برای دریافت کاتالوگ و نسخه آزمایشی رایگان این نرم افزار فقط کافیست عدد 2 را به شماره 6507 6507 100004 ارسال کنید و یا به وب سایت ما (www.Pooya24.com) مراجعه کنید و یک درخواست ثبت کنید و یا با شماره های 02166534587 و 04152225725 تماس بگیرید.
*********************************
مزایای استفاده از نرم افزار تعاونی مسکن:
•ثبت فیش ها و چک های هر عضو به صورت جداگانه و چاپ گزارش امتیاز برای هر عضو تا به امروز
•مدیریت هزینه های پروژه های تعاونی و محاسبه قیمت تمام شده از روی گزارشات مربوطه
•چاپ رسید علی الحساب برای فیش های واریزی برای هر عضو به صورت جداگانه
•چاپ و ارائه تمامی واریزی یک عضو به جهت رویت وی در کمتر از 30 ثانیه.
•ثبت چک های تعاونی و اعلام سررسید چک های تعاونی برای تصمیم گیری و آگاهی شما در مدیریت مالی
•اعلام امتیاز و واریزی اعضای تعاونی مسکن توسط سامانه پیامک
•نیازی به ثبت اسناد حسابداری ندارید ، زمانی که فیش ، چک و... را ثبت می کنید ، سیستم به صورت حودکار سند مربوط به آن عملیات را صادر می نماید.
•چاپ تمامی گزارشات مالی اعم از ترازنامه ، دفاتر مالی و... جهت ارائه به هیئت مدیره و مجمع عمومی.
•دارای 7 ماه (210 روز) پشتیبانی رایگان.
***********************************
برخی از امکانات نرم افزار تعاونی مسکن:
حسابداری و مالی
1. مدیریت سال های مالی
2. تعریف سرفصل های حسابداری تا چهار سطح (تعریف به تعداد نامحدود)
3. مرتبط ساختن یک حساب تفصیلی به چند حساب معین (تفصیلی شناور)
4. مدیریت اسناد حسابداری
5. صدور یک سند برای چند فیش
6. بستن حساب های موقت و انتقال به حساب های دائم به صورت هوشمند
7. ایجاد سند افتتاحیه و اختتامیه به کمک سیستم به صورت هوشمند
8. صدور سند حسابداری دستی به صورت فوری
9. لیست اسناد حسابداری
10. معرفی حساب های بانکی
11. ثبت فیش به صورت فوری (امکان صدور اتوماتیک اسناد حسابداری)
12. لیست فیش های واریزی اعضاء (امکان صدور اتوماتیک اسناد حسابداری)
13. تنظیمات مربوط به سند حسابداری
14. مرور حساب ها از سطح گروه تا اسناد حسابداری با قابلیت ویرایش سند در همان قسمت
15. مدیریت مراکز هزینه
مدیریت تعاونی و اعضاء
1. معرفی شرکت
2. مدیریت اطلاعات اعضاء (تعریف به تعداد نامحدود)
3. اطلاعات پروژه ها (تعریف به تعداد نامحدود)
4. مدیریت پارامتر های امتیاز بندی
5. تخصیص واحد به اعضا
6. خروج اعضاء از تعاونی
7. انتقال حساب اعضاء
چک و بانک
1. معرفی حساب های بانکی
2. مدیریت چک های صادره تعاونی (امکان صدور اتوماتیک اسناد حسابداری)
3. مدیریت چک های وارده تعاونی (امکان صدور اتوماتیک اسناد حسابداری)
4. پاس کردن چک های صادره (امکان صدور اتوماتیک اسناد حسابداری)
5. وصول چک های وارده (امکان صدور اتوماتیک اسناد حسابداری)
6. مدیریت واریز و انتقال به حساب های بانکی (امکان صدور اتوماتیک اسناد حسابداری)
7. هشدار سررسید چک های صادره تعاونی
8. هشدار سررسید چک های وارده تعاونی
گزارشات حسابداری و مالی
1. اسناد حسابداری (در اشکال مختلف)
2. دفتر روزنامه (در اشکال مختلف)
3. دفتر گروه
4. دفتر کل
5. دفتر معین
6. دفتر تفصیلی
7. تراز آزمایشی گروه (دوستونی – چهار ستونی – شش ستونی)
8. تراز آزمایشی کل (دوستونی – چهار ستونی – شش ستونی)
9. تراز آزمایشی معین (دوستونی – چهار ستونی – شش ستونی)
10. تراز آزمایشی تفصیلی (دوستونی – چهار ستونی – شش ستونی)
11. ترازنامه (بیلان)
12. صورت سود و زیان
13. صورت چک های صادره و وارده
14. صورت وضعیت چک های صادره و وارده
15. نمایش هشدار چک های صادره و وارده
16. صورت انتقال موجودی از بانک به بانک
17. گردش حساب تفصیلی در معین های مختلف
18. گردش حساب مراکز هزینه
گزارشات تعاونی مسکن
1. گزارش لیست اعضاء
2. گزارش لیست اعضاء خارج شده از تعاونی
3. گزارش ریز مبالغ واریزی اعضاء
4. ریز امتیاز اعضاء
5. گزارش واریزی اعضاء
6. لیست اعضاء به ترتیب رتبه
7. گزارش امتیاز ویژه
8. نمودار تعداد اعضاء برحسب پروژه
9. نمودار واریزی اعضاء برحسب پروژه
10. نمودار واریزی اعضاء برحسب ماه
11. نمودار واریزی اعضاء برحسب سال
12. نمودار رشد واریزی اعضاء برحسب ماه
13. نمودار رشد واریزی اعضاء برحسب سال
14. آمار اعضاء برحسب پروژه
15. آمار واریزی اعضاء برحسب ماه
امکانات عمومی نرم افزار
1. تهیه نسخه پشتیبان
2. بازیابی اطلاعات از نسخه پشتیبان
3. اطلاعات کاربران
4. تعریف سطح دسترسی کاربران
5. تغییر رمز و نام کاربری
6. مشاهده عملکرد کاربران
7. دفترچه تلفن تعاونی
اگر میخواهید همه این امکانات را در سیستم خود به صورت کاملا رایگان داشته باشید و امتحان کنید، فقط کافیست عدد 2 را به شماره 6507 6507 100004 ارسال کنید و یا به وب سایت ما (www.Pooya24.com) مراجعه کنید و یک درخواست ثبت کنید تا ما با شما تماس بگیریم و یا با شماره های 02166534587 و 04152225725 تماس بگیرید.