0 تومان

نرم افزار گزارشات سانترال پاناسونيک

آگهی‌دهنده: تیبا سامانه شناسه آگهی: 41889

26 مهر 1401 10:55 تهران -- تهران
نرم افزار گزارشات سانترال پاناسونيکاين نرم افزار از طريق ارتباط با مراکز تلفن پاناسونيک ، امکان مشاه...

تعداد بازدید: 796

دسته بندی: برنامه نویسی


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09363393271 ارسال ایمیل

دوره بازرسی جوش طراحی سایت

توضیحات

نرم افزار گزارشات سانترال پاناسونيک

اين نرم افزار از طريق ارتباط با مراکز تلفن پاناسونيک ، امکان مشاهده و تحليل تماس هاي سانترال ، محاسبه هزينه و مانيتورينگ تماس ها را فراهم ميکند . 


جهت اطلاع از مدت تماس هاي داخلي ، هزينه تماس هاي واحدهاي مختلف شرکت يا سازمان و دريافت اطلاعات آماري از تماس هاي نرم افزار پاناپيام به شما کمک خواهد نمود . همچنين به کمک اين نرم افزار شما مي توانيد شماره تماس گيرنده (CallerID) را در هنگام تماس ورودي ، قبل از برداشتن گوشي تلفن روي صفحه مانيتور مشاهده نمائيد ، عمليات شماره گيري تلفن را از داخل نرم افزار انجام دهيد و حتي تماس هاي از دست رفته (بدون پاسخ) را بصورت ايميل دريافت کنيد .


• نمايش گرافيکي خطوط شهري و داخلي ها

• نمايش وضعيت خطوط ، شماره تماس گيرنده و مدت تماس به صورت آنلاين

• نمايش خطوط مشغول با رنگ متمايز روي صفحه

• نمايش تماس هاي فعال

• هشدار در صورت بروز شرايط خاص مانند تماس با شماره تلفن خاص ، طولاني شدن مدت مکالمه از مقدار تعريف شده ، تماس با خارج از کشور و ...

• نمايش شماره تماس گيرنده (CallerID) بر روي کامپيوتر به صورت Popup براي داخلي مربوطه

• امکان کنترل خط تلفن از طريق نرم افزار مانند قطع تماس و پاسخگويي به تماس

• نمايش نام و مشخصات فرد تماس گيرنده از دفترچه تلفن

• داراي دفترچه تلفن کامل به امکان تعريف فيلدهاي دلخواه

• گزارش تماس هاي ورودي و خروجي با ذکر شماره داخلي ، مدت تماس و شماره تماس

• گزارش نموداري از تماس ها شامل گزارش ترافيک ساعات تماس ، مدت تماس ها و ...

• گزارش هزينه تماس هاي خروجي با امکان ويرايش تعرفه مکالمات

• گزارش آماري از وضعيت پاسخگويي هر داخلي و تعداد تماس هاي پاسخ داده شده ، عدم پاسخ و مشغولي

• مکان شماره گيري از شماره گير داخل نرم افزار

• تغيير حالت گوشي بهsp-phone و شماره گيري خودکار به محض فشردن کليد داخل نرم افزار

• شماره گيري خودکار از داخل دفترچه تلفن

• امکان copy و paste شماره از داخل ساير نرم افزار ها

• ارائه ي SDK جهت ايجاد امکان شماره گيري از داخل ساير نرم افزارهاي مشتريان

• مکان ارتباط با نرم افزارهاي CRM جهت نمايش مشخصات تماس گيرنده در داخل نرم افزار CRM

• ارسال ايميل از آمار تماس هاي روزانه شامل تعداد کل تماس ها ، تعداد تماس هاي پاسخ داده نشده، متوسط کل تماس ها و ...

• ارسال پيامک از تماس هاي بدون پاسخ و آمار تماس ها (ماژول پيامک)

• ارائه ي SDK جهت دريافت کلي? اطلاعات مرکز تلفن توسط ساير نرم افزارها

• مايش سوابق تماسهاي ورودي و خروجي براي هر داخلي

• ويرايش تعرفه مکالمات و بروزرساني از طريق اينترنت

• ثبت کليه عمليات سيستم (Log)

• قابليت اتصال به مرکز تلفن از طريق پورت سريال و شبکه

• تعريف سطوح دسترسي کاربران بصورت پويا

• ارائه نرم افزار در دو نسخ? عادي و پيشرفته



کلمات کلیدی:

گزارش گیر سانترال

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets