توضیحات
نرم افزار گزارشات سانترال پاناسونيک
اين نرم افزار از طريق ارتباط با مراکز تلفن پاناسونيک ، امکان مشاهده و تحليل تماس هاي سانترال ، محاسبه هزينه و مانيتورينگ تماس ها را فراهم ميکند .
جهت اطلاع از مدت تماس هاي داخلي ، هزينه تماس هاي واحدهاي مختلف شرکت يا سازمان و دريافت اطلاعات آماري از تماس هاي نرم افزار پاناپيام به شما کمک خواهد نمود . همچنين به کمک اين نرم افزار شما مي توانيد شماره تماس گيرنده (CallerID) را در هنگام تماس ورودي ، قبل از برداشتن گوشي تلفن روي صفحه مانيتور مشاهده نمائيد ، عمليات شماره گيري تلفن را از داخل نرم افزار انجام دهيد و حتي تماس هاي از دست رفته (بدون پاسخ) را بصورت ايميل دريافت کنيد .
• نمايش گرافيکي خطوط شهري و داخلي ها
• نمايش وضعيت خطوط ، شماره تماس گيرنده و مدت تماس به صورت آنلاين
• نمايش خطوط مشغول با رنگ متمايز روي صفحه
• نمايش تماس هاي فعال
• هشدار در صورت بروز شرايط خاص مانند تماس با شماره تلفن خاص ، طولاني شدن مدت مکالمه از مقدار تعريف شده ، تماس با خارج از کشور و ...
• نمايش شماره تماس گيرنده (CallerID) بر روي کامپيوتر به صورت Popup براي داخلي مربوطه
• امکان کنترل خط تلفن از طريق نرم افزار مانند قطع تماس و پاسخگويي به تماس
• نمايش نام و مشخصات فرد تماس گيرنده از دفترچه تلفن
• داراي دفترچه تلفن کامل به امکان تعريف فيلدهاي دلخواه
• گزارش تماس هاي ورودي و خروجي با ذکر شماره داخلي ، مدت تماس و شماره تماس
• گزارش نموداري از تماس ها شامل گزارش ترافيک ساعات تماس ، مدت تماس ها و ...
• گزارش هزينه تماس هاي خروجي با امکان ويرايش تعرفه مکالمات
• گزارش آماري از وضعيت پاسخگويي هر داخلي و تعداد تماس هاي پاسخ داده شده ، عدم پاسخ و مشغولي
• مکان شماره گيري از شماره گير داخل نرم افزار
• تغيير حالت گوشي بهsp-phone و شماره گيري خودکار به محض فشردن کليد داخل نرم افزار
• شماره گيري خودکار از داخل دفترچه تلفن
• امکان copy و paste شماره از داخل ساير نرم افزار ها
• ارائه ي SDK جهت ايجاد امکان شماره گيري از داخل ساير نرم افزارهاي مشتريان
• مکان ارتباط با نرم افزارهاي CRM جهت نمايش مشخصات تماس گيرنده در داخل نرم افزار CRM
• ارسال ايميل از آمار تماس هاي روزانه شامل تعداد کل تماس ها ، تعداد تماس هاي پاسخ داده نشده، متوسط کل تماس ها و ...
• ارسال پيامک از تماس هاي بدون پاسخ و آمار تماس ها (ماژول پيامک)
• ارائه ي SDK جهت دريافت کلي? اطلاعات مرکز تلفن توسط ساير نرم افزارها
• مايش سوابق تماسهاي ورودي و خروجي براي هر داخلي
• ويرايش تعرفه مکالمات و بروزرساني از طريق اينترنت
• ثبت کليه عمليات سيستم (Log)
• قابليت اتصال به مرکز تلفن از طريق پورت سريال و شبکه
• تعريف سطوح دسترسي کاربران بصورت پويا
• ارائه نرم افزار در دو نسخ? عادي و پيشرفته
کلمات کلیدی: