دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

طراحی و چاپ سررسید 1400

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 106217

15 شهریور 1400 15:25 خوزستان -- اهواز
طراحی و چاپ سررسید 1400تبلیغات یکی از جنبه های مهم تجارت و کسب و کار است و با اینکه امروزه روشهای جد...

تعداد بازدید: 416

دسته بندی: خدمات تبلیغاتی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09168115002 ارسال ایمیل

توضیحات

طراحی و چاپ سررسید 1400

تبلیغات یکی از جنبه های مهم تجارت و کسب و کار است و با اینکه امروزه روشهای جدید و تکنولوژی های تازه در عرصه تبلیغات و هدایای تبلیغاتی وجود دارند، هیچ کس ترجیح نمی دهد راه های قابل اعتماد قبلی مانند توزیع و استفاده از هدایای تبلیغاتی کارآمد مانند سررسید تبلیغاتی را از روش های پیشبرد فروش حذف کند و به نظر برخی از مدیران مدت های طولانی در زمره تبلیغاتی قدرتمند باقی می ماند.

یکی دیگر از مزیت های اساسی سررسید تبلیغاتی، سبک و قابل حمل بودن آنها است . راحتی و آسانی تهیه، تنوع بسیار زیاد، قیمتهای متنوع از ارزانترین تا گرانترین کالای تبلیغاتی، حمل و توزیع بین مشتریان جنبه مطلوبی برای این هدیه تبلیغاتی بوجود آورده که همه در کنار هم سررسید تبلیغاتی را به گزینه ای ایده آل برای هر نوع تجارت تبدیل می کند و تمامی شرکتها با هر میزان درآمد و توانایی امکان تهیه و توزیع این هدیه تبلیغاتی را دارند. به همان میزان که طراحی سررسید مهم است، چاپ سررسید حرفه ای نیز در جذابیت و ماندگاری آن مهم و سرنوشت ساز است.

 

از سررسید تبلیغاتی میتوان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به مشتری در قبال خرید و همچنین به صورت همزمان یک آگهی برای فروشگاه، شرکت یا سازمان شما استفاده کرد که اگر هر دو اصل طراحی گرافیکی و کیفیت در انتخاب سررسید تبلیغاتی شما رعایت شده باشد انتخاب آن به عنوان هدیه تبلیغاتی هم مشتری را خشنود می‌کند و هم اینکه آن را بارها و بارها استفاده خواهد کرد و هر بار استفاده از آن یک آگهی تبلیغاتی رایگان برای شما خواهد بود که در سطح گسترده استفاده میگردد.

 

 

مجتمع چاپ و تبلیغات پان
مدیر فروش
علی شیرزاد
دفتر مرکزی: خوزستان، اهواز، انتهای خ آزادگان (24 متری)، نرسیده به پل سیاه، بین خ نبی ئی و شمخانی
کارگاه: خوزستان، اهواز، میدان خلیج فارس (دروازه)، لاین کندرو، نبش خ درویشی 3

09168115002
06132233001


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets