دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

فروش ویژه کلید و پریز ویرا مدل امگا طلایی طلایی مشکی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 104739

05 دی 1399 00:44 تهران -- تهران
کلید و پریز veera مدل امگا طلایی با رویه مشکی از محصولات جدید کلید و پریز ویرا می باشد که طراحی زی...

تعداد بازدید: 373

دسته بندی: لوازم ساختمانی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09933110531 ارسال ایمیل

توضیحات

کلید و پریز veera مدل امگا طلایی با رویه مشکی از محصولات جدید کلید و پریز ویرا می باشد که طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد و می تواند جایگزین خوبی برای کلید پریزهای قدیمی منزل شما شود. این محصول دارای قاب طلایی شفاف، کلید مشکی و زه دور کلید طلایی می باشد که جذابیت آن را افزایش داده است. بدنه از جنس پلکسی طرح شیشه شفاف می باشد ولی با توجه به اینکه استفاده از شیشه و کریستال می تواند وزن محصول و قیمت آن را بالا ببرد به همین دلیل شرکت ویرا در ساخت این مدل از نوعی طلق شفاف کاملا مشابه شیشه استفاده کرده است که هم وزن سبکی دارد و هم قیمت مناسبی دارد که می تواند نیاز شما را برطرف سازد. مدل امگا دارای تنوع قابل قبولی در قاب و رویه است که شما می توانید متناسب با هر فضا یکی از این طرح ها و رنگ ها را انتخاب نمایید.

در این محصول ترکیب رنگ طلایی روی ساختار طرح شیشه ای کلید و پریز حالتی زیبا و جذاب را ایجاد کرده است و رویه این کلید و پریز مشکی رنگ است که دور آن با زهی طلایی از کادر جدا شده و زیبایی این محصول را دوچندان کرده است. کلید و پریز امگا طلایی طلایی مشکی در قسمت دور شاسی کلید دارای یک زه طلایی است که می تواند در دکوراسیون محیط شما تاثیر گذار باشد. به طور مثال شما می توانید رنگ مشکی یا رنگ طلایی به کار رفته در این کلید و پریز را با دیگر المان های محیط هماهنگ نمایید. این محصول ساخت ایران است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و بدنه طلایی طرح شیشه ای آن توانسته است نظر مشتریان زیادی را جلب کند. کلید و پریز veera مدل امگا را می توانید به صورت توکار نصب نمایید و جایگزین کلید و پریز قدیمی خانه یا محل کار خود کنید. یکی از ویژگی های کلید و پریز طرح شیشه ای ویرا مدل امگا طلایی طلایی مشکی قیمت مناسب آن است و مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده و طراحی منحصر به فرد بدنه آن می تواند محیط شما را جذاب سازد.

 کلید و پریز ویرا مدل امگا طلایی با رویه مشکی دارای کادر دوخانه، کادر سه خانه و کادر چهار خانه می باشد که شما می توانید از آنها برای یکپارچه سازی کلید و پریزها استفاده نمایید و یا می توانید به جای استفاده از چند کلید و پریز به صورت جداگانه از این کادرها استفاده کنید تا همه این تجهیزات کنار هم قرار گیرند. این محصول می تواند در دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار شما تغییری اساسی ایجاد کند و رنگ طلایی آن به شما کمک می کند تا با همه المان ها هماهنگ شود در واقع با استفاده از تعویض کلید و پریزها، این المان های کوچک می توانید به راحتی بدون صرف هزینه های بالا یک تغییر محسوس در محیط خود ایجاد کنید و ظاهری لوکس به منزل یا محل کار خود ببخشید. اگر شما هم می خواهید تغییری اساسی در منزل یا محل کار خود ایجاد نمایید می توانید به تجهیز ساختمان مراجعه کرده و نسبت به خرید کلید و پریز ویرا مدل امگا طلایی طلایی مشکی اقدام نمایید و یا از قیمت کلید و پریز امگای ویرا با کادر طلایی اطلاع یابید.

دارای 10 سال گارانتی

02166907570

09129229958

www.TajhizSakhteman.com


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets