دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

فروش ویژه کلید و پریز ویرا مدل امگا طلایی طلایی سفید

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 104738

05 دی 1399 00:41 تهران -- تهران
کلید و پریز طرح شیشه امگا طلایی(قاب طلایی - زه دور کلید طلایی - رویه کلید سفید) از محصولات کلید و...

تعداد بازدید: 353

دسته بندی: لوازم ساختمانی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09933110531 ارسال ایمیل

توضیحات

کلید و پریز طرح شیشه امگا طلایی(قاب طلایی - زه دور کلید طلایی - رویه کلید سفید) از محصولات کلید و پریز ویرا می باشد که در دسته محصولات جدید با طراحی زیبای این شرکت قرار دارد و توانسته است در بازار رقابت جایگاه مناسبی پیدا کرده و نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نماید. در این محصول ترکیب رنگ طلایی روی ساختار طرح شیشه ای کلید و پریز حالتی زیبا و جذاب را ایجاد کرده است و رویه سفید کلید که با زهی طلایی از کادر جدا شده است زیبایی این محصول را دوچندان کرده است. کلید و پریز امگا طلایی طلایی سفید در قسمت دور شاسی کلید دارای یک زه طلایی است که می تواند در دکوراسیون محیط شما تاثیر گذار باشد.

کلید و پریز Veera مدل امگا طرح شیشه طلایی با رویه سفید ساخت ایران است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد همچنین با بدنه طلایی طرح شیشه ای جذاب توانسته است نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نماید. این محصول را می توانید به صورت توکار نصب نمایید و جایگزین کلید و پریز قدیمی خانه یا محل کار خود کنید. یکی از ویژگی های کلید و پریز طرح شیشه ای ویرا مدل امگا طلایی طلایی سفید  قیمت مناسب آن است و مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده و طراحی منحصر به فرد بدنه آن می تواند محیط شما را جذاب سازد. کلید و پریز ویرا مدل امگا طلایی دارای کادر دوخانه، کادر سه خانه و کادر چهار خانه می باشد که شما می توانید از آنها برای یکپارچه سازی کلید و پریزها استفاده نمایید.

ین محصول می تواند در دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار شما تغییری اساسی ایجاد کند و رنگ طلایی آن به شما کمک می کند تا با همه المان ها هماهنگ شود در واقع با استفاده از تعویض کلید و پریزها، این المان های کوچک می توانید به راحتی بدون صرف هزینه های بالا یک تغییر محسوس در محیط خود ایجاد کنید و ظاهری لوکس به منزل یا محل کار خود ببخشید. برای خرید کلید و پریز طرح شیشه ای ویرا مدل امگا طلایی با رویه سفید و یا اطلاع از قیمت کلید و پریز امگا طلایی طلایی سفید به فروشگاه تجهیز ساختمان مراجعه نمایید و محصول مورد نظرتان را با کسب اطمینان خریداری نمایید.

دارای 10 سال گارانتی

02166907570

09129229958

www.TajhizSakhteman.com


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets