دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

فروش ویژه کلید و پریز ویرا مدل امگافروش ویژه کلید و پریز ویرا مدل امگا

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 104736

05 دی 1399 00:21 تهران -- تهران
صنعت کلید و پریز یکی از مهم ترین بخش های مربوط به تامین قطعات مورد نیاز در ساختمان ها می باشد. شرک...

تعداد بازدید: 311

دسته بندی: لوازم ساختمانی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09933110531 ارسال ایمیل

توضیحات

صنعت کلید و پریز یکی از مهم ترین بخش های مربوط به تامین قطعات مورد نیاز در ساختمان ها می باشد. شرکت های معتبر ایرانی , سابقه  طولانی در زمینه تولید کلید و پریز با کیفیت و با قیمت مناسب در انواع رنگ ها و طرح های متفاوت و زیبا دارند. یکی از برندهای مطرح صنعت کلید و پریز , برند معتبر ویرا الکتریک می باشد.

شرکت ویرا الکتریک با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا محصولات بسیار با کیفیتی را پس از طی مراحل لازم در آزمایشگاه  این کارخانه تولید و  روانه بازار کرده و همواره دارای تاییده استاندارهای لازم می باشد. 
جنس مواد به کار رفته در تولید انواع کلید و پریزهای برند ویرا الکتریک از بهترین مواد موجود در بازار بوده که قطعا می تواند منجر به تولید محصولاتی با کیفیت و با دوام شود. چرا که اگر کیفیت مواد به کاررفته در تولید کلید و پریز مناسب نباشد امکان خراب شدن و خش برداشتن و از کارافتادن این محصولات وجود دارد . 

قطعا در کنار کیفیت هر محصولی از جمله کلید و پریز , ارایه محصولاتی متنوع و با قیمت مناسب می تواند تاثیر بیشتری برای جلب نظر مشتری داشته باشد. قیمت کلید و پریز ویرا همواره مناسب بوده و از جمله کلید و پریز ارزان اما با کیفیت و خوب موجود در بازار می باشد .

اما شاید مهم ترین نکته در تولید کلید و پریز , ارایه این محصولات در مدل ها و رنگ های مختلف می باشد که بتواند نظر طیف وسیعی از مشتری ها را جلب کند. چرا که انتخاب کلید و پریز امری کاملا سلیقه ای بوده و ممکن است یک رنگ یا مدل نظر همه را جلب نکند. به همین خاطر محصولات کلید و پریز Veera با توجه به این نکته ی مهم دارای محصولات متنوعی بوده که در پایین به آنها اشاره خواهیم کرد.

امروزه اهمیت به بحث دکوراسیون منازل و حتی ساختمان های تجاری , مال های بزرگ و هتل ها و ... از نکات بسیار مهم در افزایش زیبایی می باشد. شما می توانید با توجه به رنگ مبلمان و فرش و دیوار و سایر وسایل موجود در مکان مورد نظر , رنگ کلید و پریز خود را برای هماهنگی بیشتر این وسایل و کلید و پریز انتخاب کرده و جلوه و زیبایی مکان مورد نظر خود را افزایش بدهید. چرا که قطعا برای بهبود طراحی داخل منازل و یا هر جای دیگری , ما تلاش میکنیم تا با صرف هزینه کمتر این کار انجام شود و طبعا تعویض وسایل گران قیمت و بزرگ تر  کار بسیار سخت تر و وقت گیرتری می باشد. پس قطعا تعویض کلید و پریز کار آسان تر و عاقلانه تری می باشد.

برای خرید کلید و پریز ویرا مدل امگا و یا اطلاع از قیمت کلید و پریز امگا به فروشگاه تجهیز ساختمان مراجعه نمایید و محصول مورد نظرتان را با کسب اطمینان خریداری نمایید.

کلید پریز های ویرا  دارای تنوع رنگ زیر هستند:

مشکی طلایی مشکی

طلایی طلایی سفید

طلایی طلایی مشکی

سفید طلایی سفید

سفید سفید مشکی

دارای 10 سال گارانتی

02166907570

09129229958

www.TajhizSakhteman.com


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets