دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

رزین پایه آب 4000 اپتیمال نانو

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 100271

01 مرداد 1401 11:55 اصفهان -- اصفهان
NANO TECHNOLOGY OPTIMAL (wax ow 4000) موارد مصرف رزین پایه آب 4000 آجر ، سیمان ، بتن ، کاهگل ،...

تعداد بازدید: 483

دسته بندی: لوازم ساختمانی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09133278534 ارسال ایمیل

توضیحات

NANO TECHNOLOGY OPTIMAL (wax ow 4000)

موارد مصرف رزین پایه آب 4000

آجر ، سیمان ، بتن ، کاهگل ، سفال ، چوب ، برای سطوح افقی و عمودی

مزایا

پایه آب ، با تغییر رنگ مات ، ضد آب سازی سطوح ، مقاوم در برابر اشعه  UV، اجرای سریع و آسان ، برای استفاده داخلی و خارجی ، مقاوم در برابر باران های اسیدی ، دوستدار محیط زیست ، قابل شستشو و مات کننده ، آنتی باکتریال و مانع رشد و نمو هرگونه قارچ و کپک ، ضد لک و ضد نوشتاری و روغن گریزی

آماده سازی سطح

ابتدا سطح را کاملا تمیز کرده و با پمپ آب فشار قوی شستشو دهید. سطح آماده شده را پس از آن که بطور کامل بعد از مدت 7 الی 10 روز خشک شد (ملاک فقط خشک بودن سطح کار است) ، آماده اجرای ضد آب سازی می باشد.

نکات اجرا

1. ابتدا ظرف را تکان داده و  محتوی آن را با 3 برابر آب مخلوط نمائید (آب باید کم کم و در حین هم زدن ملایم اضافه شود و در صورت کف کردن چند دقیقه ای به محلول استراحت دهید و بعد از آن اجرا انجام شود) . وسپس محلول را روی سطح عاری از گرد ، غبار، چربی ، و خشک توسط قلم مو یا اسپری روی سطح اعمال نمایید.

2. قبل از اجرای این محلول روی کل سطح، الزاما روی یک قسمت از سطح تست انجام دهید و پس از اطمینان یافتن از عدم اثر سوء ، آن را انجام دهید.

3. سطح پوشش دهی : برای آجر هر لیتر برای 20 متر مربع و برای سنگ 25 متر مربع می باشد . پوشش واقعی به خلل و فرج سطح بستگی دارد و برای پوشش دهی بهتر می توان با فاصله زمانی 60 دقیقه لایه دیگری ایجاد نمود .

4. بعد از مخلوط کردن با آب ، محلول می بایستی در کمتر از 24 ساعت استفاده شود چون بعد از این مدت امکان فاسد شدن محلول وجود دارد.

5. به منظور سخت شدن و افزایش پایداری پوشش محلول مدت  24 ساعت بعد از اجرا ، زمان نیاز است . در این مدت بهتر است از رفت و آمد و رطوبت روی سطح اجرا شده خودداری کنید . 

شرایط نگهداری

محلول را در جای خشک و خنک در دمای بین 5 تا 35 درجه سانتیگراد به دور از نور خورشید، گرما ، منبع جرقه ، باران و آب های جاری نگهداری کنید . بعد از هر بار استفاده درب آن را محکم ببندید چرا که امکان واکنش آن با رطوبت هوا وجود دارد.

عمر مفید

در شرایط نگهداری فوق ، این محصول تا حداقل دو سال قابل استفاده است.


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets