دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

مرکز هارد ایران

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 99713

01 مرداد 1401 11:58 تهران -- همه موارد
بازیابی اطلاعات در ۳ ساعتمرکز هارد ایران ، با به کارگیری مدرن ترین روش های ریکاوری اطلاعات که به صور...

تعداد بازدید: 436

دسته بندی: تعمیر و نگهداری کامپیوتر

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09032869634 ارسال ایمیل

توضیحات


بازیابی اطلاعات در ۳ ساعت

مرکز هارد ایران ، با به کارگیری مدرن ترین روش های ریکاوری اطلاعات که به صورت همزمان در بزرگترین کمپانی های ریکاوری جهان مورد استفاده قرار می گیرد، توانایی بازیابی نرم افزاری اطلاعات را در ۳ ساعت دارد. همچنین در بازیابی سخت افزاری اطلاعات نیز پیشگام بوده و تمامی موارد سخت افزاری را تنها در ۲۴ ساعت ریکاوری می نماید.


تجهیزات جراحی پیشرفته

شما می توانید در مرکز هارد ایران، از به روزترین کلین روم کلاس ۱۰۰ و قویترین دستگاه های جراحی هارد، تحت نظر مجرب ترین تکنسینهای متخصص در این زمینه بهره ببرید و تجربه تلخ از بین رفتن اطلاعات خود را با همکاری با مرکز هارد ایران و بازیابی موفق اطلاعات خود به تجربه ای شیرین تبدیل کنید. همچنین مرکز هارد ایران دارای بزرگترین آرشیو هد معادل در کشور می باشد که این امر باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما خواهد شد.


همکاری با ارگانها و نهادهای دولتی

با توجه به سابقه ۲۲ ساله مرکز هارد ایران در حوزه ریکاوری اطلاعات و جلب رضایت کامل تمامی مشتریان، این امکان فراهم شده است تا نهادها، ارگان ها، ادارات و موسسات دولتی و خصوصی بسیاری در این سال ها به مرکز هارد ایران اعتماد کرده و از این اعتماد نهایت بهره را ببرند. ما به اصالت خود می بالیم چراکه این اصالت از اعتماد شما به وجود آمده است.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets