دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

طراحی سایت

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 99162

01 مرداد 1401 11:52 تهران -- تهران
طراحی سایت به سبک کِی نگار داشتن وب سایت امروزه به امری بدیهی برای شرکت ها، هلدینگ ها، برندها و کلی...

تعداد بازدید: 285

دسته بندی: طراحی سایت

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09919394311 ارسال ایمیل

توضیحات


طراحی سایت به سبک کِی نگار داشتن وب سایت امروزه به امری بدیهی برای شرکت ها، هلدینگ ها، برندها و کلیه بنگاه های تجاری و حتی کسب و کارهای کوچک تبدیل شده است. در کشور ایران هم نقش عمده ای در فرهنگ ارتباطات جامعه ای و تجاری را دارست و 65 درصد از ارتباطات اقتصاد خصوصی بر پایۀ وب سایت استوار است وخوشبختانه این موضوع نشان دهنده پشرفت و همسویی کشور ما با کشورهای پیشرفته در مبحث ارتباطات به حساب می آید.


چرا برخی از شرکت ها از داشتن یک وب سایت خوب صرف نظر میکنند؟ متاسفانه این موضوع ملموس است که در کشور ما طراحی سایت توسط شرکت ها و طراحان خانگی غالباً در هفتاد در صد مواقع رضایت مشتری را حاصل نمیکند. دیده شده که مشتریان زیادی به دلیل سرخوردگی و عدم اعتماد به طراحان سایت، از بهره مند بودن یک وب سایت خوب صرف نظر کرده اند.
به دلیل عدم نظارت صحیح و مدیریت صحیح بر طراحان وب سایت هر شخصی میتواند یک دورۀ کوتاه را ببیند و بدون کسب دانش بنیادی این رشته و دانش مشتری مداری، نام خود را در لیست طراحان وب سایت بگذراد و شروع به تبلیغات کند و تعرفه های ارزانی هم برای این کار به مشتریان پیشنهاد دهد. شاید بعد از گذشت مدت زمانی مشتریانی هم بدست بیاورد اما جلب رضایت مشتری در میان نیست.
این عدم رضایت دلایل زیادی میتواند داشته باشد مانند وفا نکردن به عهد در زمان تحویل، عدم پشتیبانی توسط شخص یا شرکت. استاندارد نبودن وب سایت با معیارهای جهانی و دلایل دیگر...

خیلی از مواقع هم یک شخصی در منزل شروع به طراحی سایت میکند و آن نیز بعد از مدتی چند وب سایتی هم طراحی میکند و پس از تجارب این کار و پی بردن به این موضوع که این کار انقدر ها هم ساده نیست تصمیم به ترک این شغل میگیرد و با پیدا کردن یک شغل ثابت از این کار کناره گیری میکند و طبیعتا دیگر جوابگوی مشتریان نیست و گاهاً دیده شده که اینگونه اشخاص دیگر قابل دسترس نیستند و تکلیف وب سایت هایی هم که طراحی کرده اند نامعلوم میشود. و آن مشتریان مجبورند که برای داشتن وب سایت، یک سایت جدید را طراحی کنند.


وب سایت استاندارد چیست؟ زمانی ما نام یک وب سایت را میتوانیم، وب سایت بگذاریم که این وب سایت زنده و پویا باشد، یعنی اینکه پشتیبانی فعال داشته باشد و مدام از نظر ظاهری و باطنی به روز رسانی شود و این کار فقط و فقط میتواند توسط یک شرکت متعهد و مسئولیت پذیر صورت گیرد. اینگونه شرکت ها صرفاً مجموعه های قدیمی طراحی سایت نیستند و یا شرکت هایی که برای ارگان های دولتی فعالیتی انجام داده باشد.
بسیارند شرکت های قدیمی طراحی وب در ایران که متاسفانه این کار را بدون هیچ علاقه ای انجام میدهند و فقط به فکر منافع مالی هستند اما یک فرد موفق میداند در امر بیزینس همه چیز پول نیست، راز موفقیت شرکت هایی که از نقطۀ صفر شروع کرده اند و امروز جزء بزرگترین کمپانی های جهان هستند همین است، کار خلاق و خلاق و خلاق و مهم تر از آن رضایت مشتریان است.

آیا شرکتی مانند اپل یا گوگل اگر فقط به فکر منافع مالی بودند الان همچین جایگاهی رو صاحب بودند؟ به هیچ عنوان.


چگونه یک شرکت معتبر برای طراحی سایت خود پیدا کنیم؟ امروزه بهترین راه پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت قابل اطمینان فقط و فقط استعلام از نمونه کارهای آنهاست. یعنی شما به مشتریانی که برایشان کار انجام شده تماس بگیرید و از آنها جویا شوید که آیا این شرکت توانسته مسئولیت خود را به درستی انجام دهد یا خیر؟!
https://knegar.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%b3%d8%a6%d9%88

شرکت تبلیغاتی کی نگار شرکت تبلیغاتی کی نگار متشکل از افردا جوان است که هدفش از انجام کار فقط کسب در آمد نیست، بلکه هدف ما از ارائه خدمات به مشتریان خدمتی است که بتواند مشتریان ما را خرسند و راضی نگه دارد و رابطۀ ما تبدیل به یک رابطۀ بُرد بُرد و مستمر گردد.

کلمات کلیدی:

طراحی سایت

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets