دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

چالیک تولیدکننده و ارائه دهنده ی خدمات آموزشی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 99001

01 مرداد 1401 11:52 تهران -- تهران
مجموعه چالیک  در زمینه های مختلف آموزشی از قبیل تولید محصولات کمک آموزشی رباتیک ، ربات های دانش آموز...

تعداد بازدید: 356

دسته بندی: خدمات آموزشی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09226953197 ارسال ایمیل

توضیحات

مجموعه چالیک  در زمینه های مختلف آموزشی از قبیل تولید محصولات کمک آموزشی رباتیک ، ربات های دانش آموزی و خدمات گوناگون آموزشی مشغول فعالیت بوده است. اصلی ترین فعالیت ما تولید و توسعه ربات های آموزشی می باشد. این مجموعه با استفاده از الگوی آموزشی STEM که در حاضر برترین سیستم آموزشی در کل دنیا می باشد و در بسیاری از کشور های توسعه یافته مورد استفاده قرار می گیرد و در راستای بومی سازی این سیستم پیشرفته آموزشی تلاش دارد تا سهم کوچکی در توسعه بخش آموزش و همگام سازی آن با کشور های پیشرفته داشته باشد .

بسته رباتیک 1 ( مکانیک مقدماتی )
این بسته شامل 208 قطعه گوناگون لگو بوده و مناسب افراد بالای 4 سال میباشد.در این بسته دستور العمل ساخت 12 وسیله مختلف موجود میباشد و این امکان وجود دارد تا باخلاقیت شما دهها مدل گوناگون به آنها اضافه گردد. همچنین این بسته مناسب برای استفاده در کلاسهای رباتیک در پایه های پیس و اول میباشد برای تهیه این محصول میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی چالیک اقدام نمایید تا درکوتاهترین زمان ممکن محصولات ما به دست شما برسد.
بسته رباتیک 2 ( مکانیک پیشرفته )
با تهیه بسته رباتیک سطح 297 چالیک می توانید ده ها مدل گوناگون از مکانیزم ها و انواع مختلفی از ربات ها را بسازید و از کار با آنها لذت ببرید.با تهیه یک بسته چندین مدل متفاوت و گوناگون ربات می توانید بسازید و همچنین سایر ابزارها و مکانیزم ها را با این بسته می توانید بسازید.بسته رباتیک چالیک مناسب تمام گروه های سنی از 7 سال به بالا میباشد. برای تهیه این محصول میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی چالیک اقدام نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن محصولات ما به دست شما برسد.
با چالیک از فکر کردن لذت ببر.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets