دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

کمدنگهداری مواد شیمیایی درانواع برندها

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 98307

01 مرداد 1401 11:52 تهران -- تهران
این کمد نگهداری مواد شیمیایی دارای ساختار بدنه با جنس متفاوتی می باشد که کاربر بنا به نیاز خود از ای...

تعداد بازدید: 302

دسته بندی: پزشکی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09196969040 ارسال ایمیل

توضیحات

این کمد نگهداری مواد شیمیایی دارای ساختار بدنه با جنس متفاوتی می باشد که کاربر بنا به نیاز خود از این کمدها استفاده می کنند. این کمد نگهداری مواد شیمیایی از شرکت Duperthal آلمان قابل ارائه می باشد.این کمدها دارای 2 مدل کمد با بدنه فولادی و کمد با بدنه MDFمی باشد.

این کمدهای نگهداری مواد شیمیایی دارای خصوصیات متفاوتی می باشد که سبب محبوبیت در نزد کاربران می باشد. این خصوصیات شامل: تایمر قابل برنامه ریزی، قفل ایمنی، دستگیره ایمنی و موتور تهویه اتوماتیک و دستی می باشد.

کمدهای نگهداری دارای طبقات مشبک برای نگهداری مواد اسیدی و باز می باشند که با توجه به نوع کمد جنس آنها نیز متفاوت می باشد. این طبقات مشبک شامل: طبقه مشبک با جنس HPL برای کمدهای MDFو طبقه مشبک با جنس فولاد در کمد فولادی می باشد.

مهم ترین کاربرد کمد نگهداری مواد شیمیایی برای نگهداری اسیدها، بازها و مواد فرار استفاده می شود.این مواد به علت بروز واکنش های مختلف و خسارت باید در مکان ویژه ای نگهداری شوند.

در شرکت رستا فرآیند سپنتا تولید کننده کمد آزمایشگاهی با طراحی خاص و کاربرد متنوع می باشد. این کمدهای نگهداری مواد شیمیایی به دو صورت زیرمیزی و قدی ارائه می شود.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets