دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

سکوبندی آزمایشگاهی با قیمت عالی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 98294

01 مرداد 1401 11:52 تهران -- تهران
سکوبندی آزمایشگاه در واقع مجموعه ای از کابینت بندی آزمایشگاه می باشد که با طراحی زیبا و ایمن اجرا...

تعداد بازدید: 314

دسته بندی: پزشکی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید ارسال ایمیل

توضیحات

سکوبندی آزمایشگاه در واقع مجموعه ای از کابینت بندی آزمایشگاه می باشد که با طراحی زیبا و ایمن اجرا شده تا فضای کاری بهتری را فراهم آورد. عواملی که در سکوبندی آزمایشگاهی باعث استقبال مردم می شود شامل: استفاده از یراق آلات مرغوب در بدنه سکوبندی آزمایشگاه ، استفاده مناسب از عناصر بصری جهت زیباسازی سکوبندی آزمایشگاه ، استفاده از با کیفیت ترین مواد خارجی برای ساخت بدنه سکوبندی آزمایشگاهی ، استفاده از صفحه رویه آزمایشگاهی یکپارچه سرامیکی ضد اسید برای کاهش آلودگی در سکوبندی آزمایشگاه و ... می باشد.

سکوبندی آزمایشگاه شامل فضای نگهداری وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی ، ایستگاه کار برای کاربران ، دریچه های دسترسی آسان و... می باشد که تاثیر بسیاری در خدمات با کیفیت تر و دقت لازم برای انجام کار را فراهم می آورد.

به طورکلی سکوبندی آزمایشگاهی دارای انواع مختلفی می باشد که شامل سکوبندی آزمایشگاه یک طرفه و سکوبندی آزمایشگاهی دو طرفه ، میز توزین ، کابینت دیواری و میز شستشو می باشد.

لازم به ذکر است که جنس صفحه رویه های سکوبندی آزمایشگاه شامل تنوع زیادی می باشد که شامل: گرانیت خارجی، سرامیک فریاتک، گرانیت ایرانی و استیل می باشد.

شرکت رستا فرآیند سپنتا انواع سکوبندی آزمایشگاه نظیر سکوبندی آزمایشکاه یک طرفه ، سکوبندی آزمایشگاهی دو طرفه ، میز شستشو ، میز توزین و ... و... را با بهترین خدمات ارائه می دهد.برای اطلاع از قیمت سکوبندی آزمایشگاهی با ما در تماس باشید.

 


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets