دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

فروش قایق تفریحی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 98193

01 مرداد 1401 11:52 گیلان -- بندرانزلي
مارینا کیش و مارینا کاسپین(انزلی) با توجه به تجربه چندین ساله پرسنل آن در فروش و خدمات پس از  فروش ا...

تعداد بازدید: 405

دسته بندی: منطقه آزاد

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09031232581 ارسال ایمیل

توضیحات

مارینا کیش و مارینا کاسپین(انزلی) با توجه به تجربه چندین ساله پرسنل آن در فروش و خدمات پس از  فروش انواع شناور در قسمت showroom خود تعدادی از این شناور های لوکس را برای فروش قرار داده است.لذا علاقه مندان به مالکیت شناورهای لوکس تفریحی می توانند برای کسب مشاوره و بازدید از شناور های همه روزه به یات کلاب مارینا کیش مراجعه نمایند.

مارینا کیش و مارینا کاسپین به عنوان نمایندگان رسمی فروش و خدمات پس از فروش شناور های ژانو و پرستیژ فرانسه در ایران هستند که نه تنها با قیمتهایی مشابه کمپانی های مبدا در اروپا این قایق ها را بفروش می رسانند بلکه تمامی شناورهای فروخته شده را کاملا تحت پوشش گارانتی همانند کمپانی اصلی قرار می دهد.

لازم به ذکر است اگر تمایل به خرید قایق های کارکرده با قیمتهایی مناسبتر داشته باشید نیز میتوانید با ما در تماس بوده و از آخرین شناورهای موجود برای فروش مطلع شوید.

همچنین این مارینا محلی امن برای نگهداری قایق های شخصی شماست و مالکان شناور هیچ گونه نگرانی بابت نگهداری بعد از خرید شناور های خود نخواهند داشت و با خیالی آسوده میتوانند شناور های خود را به مارینا بسپارند.تنوع مدل، قیمت های بسیار مناسب همانند کمپانی مبدا، زیبایی و لوکس بودن در عین کارایی از جمله ویژگی های این برند است.

 

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets