دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

پنجره دو جداره upvc

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 98136

01 مرداد 1401 11:52 قزوین -- قزوين
شرکت پویا پلیمر کار البرز،بزرگترین مجموعه فعال در حوزه upvc  در سطح استان قزویناز سال 1381 ،توانسته...

تعداد بازدید: 316

دسته بندی: لوازم ساختمانی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 02833332810 ارسال ایمیل

توضیحات

شرکت پویا پلیمر کار البرز،بزرگترین مجموعه فعال در حوزه upvc  در سطح استان قزویناز سال 1381 ،توانسته خدمات مطلوبی را به مشتریان ارائه نماید.و با به کارگیری نیروی انسانی متخصص و گسترش دامنه خدمات خود در سراسر کشور سهم قابل توجهی از بازار upvc  کشور را به خود اختصاص داده است.

پنجره های دوجداره البرز پروفیل با بهره گیری از فناوری نانو دارای ضمانت پانزده ساله می باشد.پروفیل های این شرکت به دلیل مقاومت در برابر نور خورشید(اشعه(uv  و ماندگاری پانزده ساله مورد توجه کشورهای همسایه نیز قرار گرفته است  و به همین منظور این شرکت علاوه برخدمات داخلی توانسته است  در صادرات خارجی نیز موفق باشد.وجود ورق های گالوانیزه با ضخامت استاندارد در فریم،مولین و بازشوها بر استحکام پنجره های این شرکت افزوده است،به طوریکه از هر گونه تغیر حالت وپیچش و خمش در پروفیل های این شرکت جلوگیری می کند.

پنجره های دوجداره این شرکت مجهز به جدیدترین نوع گسگت ها(لاستیک های آب بندی)از نوع جوش پذیرمی باشد.جلوگیری از ورود گرد و خاک،صدا و آب ناشی از برف و باران از جمله مزیت های گسگت های TPE است.

کاهش هدر رفت انرژی را می توان از مهم ترین ویژگی پنجره های دوجداره البرز پروفیل دانست.این پنجره ها دارای شیشه های دوجداره با گاز آرگون استاندارد  می باشد و از رطوبت گیرهای لازم برای جلوگیری از هر گونه بخار گرفتگی در سطح شیشه  برخورد دار است.

این شرکت با بهره گیری از سیستم های روز دنیا در واحد مونتاژ پنجره به ویژه در قسمت جوش پروفیل ها توانسته  نمره A را از سازمان ملی استاندارد ایران دریافت کند.نصب پنجره های البرز صرفا توسط تکنسین های این کارخانه صورت می گیرد.به همین منظور دارای خدمات پانزده ساله می باشد.

پنجره های دوجداره البرز دارای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران به شناسه14005832288و نشان2008-9001iso  از لوتوس ایتالیا است.

اصلی ترین پروزه های حقوقی شرکت پویا پلیمرکار البرز به عنوان بزرگترین مجموعه فعال در حوزه یو پی وی سی به شرح ذیل است:

مساجد:                                  ادارات:                                    شرکت ها:                           انبوه سازان:

1.صاحب الزمان(عج ) قزوین     1.اداره صنعت‘ معدن و تجارت        1.شرکت سالم کار                         1.برج خلیج فارس

2.امیرالمونین(عج ) مینودر        2.صدا وسیمای مرکز قزوین           2.شرکت عصر صنعت                   2.آستان قدس رضوی

3.روستای حسن آباد                3.پارک علم‘ فناوری                    3.شرکت نقش ایران                       3.هتل هرمز بندرعباس

4.روستای آتان                      4.ورزشگاه سردار آزادگان             4شرکت ماشین دارو                      4.مسکن مهر قزوین و کرج

5.روستای ورگیل                   5.نیروگاه شهید رجایی                  5.شرکت ایرسا                             5.اتوبوسرانی الوند

6.روستای عبدل آباد                6.دادسرای روحانیت                    6.شرکت توسعه فن آوران کاسپین       6 .مجموعه انبارهای عمومی چابهار

                                        7.دادگستری بوِئین زهرا و محمدیه    7.شرکت تولیدی کفش حسن پور         7.بنیاد تعاون آجا(آمل)

                                        8.علوم پزشکی(10 پروژه)            8.شرکت آسیا ناما   

                                                                                    9.شرکت شیشه همدان

آدرس دفتر:قزوین خیابان سعدی نرسیده به منبع آب  مقابل نمایشگاه اتومبیل کوروش

شماره تماس :33332810

آدرس کارخانه :قزوین – شهر صنعتی البرز حکمت 4

 

                                       


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets