دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

فروش اتاق خودرو به کله ایران

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 98006

01 مرداد 1401 11:52 تهران -- تهران
اتاق ماشین ها همان اتاق خودروهایی هستند که در تصادفات دچار صانحه شده اند و اتومبیل دیگر آن کارایی را...

تعداد بازدید: 359

دسته بندی: خدمات جانبی و تزئینات

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09120339707 ارسال ایمیل

توضیحات

اتاق ماشین ها همان اتاق خودروهایی هستند که در تصادفات دچار صانحه شده اند و اتومبیل دیگر آن کارایی را نداشته و خسارت شدیدی به آن وارد شده  و اتاق ماشین آسیب دیده است. جوری که دیگر این خودرو برای صاحبش خودرو نمیشود . و اگر بخواهد آن را درست کند باید تمامی قطعات آن را تعویض نماید که خب این کار برایش به صرفه نبوده و به شدت هزینه بر است . از این رو صاحبان این خودرو ها  تصمصم میگیرند خودرو آسیب دیده خود راهمانجا به فروش بر سانند .

عده ای از افراد این اتومبیل ها خریداری می کنند و پس از انجام تعمیرات سخت و حرفه ای این اتاق هارا مثل روز اولشان می کنند و سپس به فروش می رسانند..

لازم به ذکر است که این اتاقک ها پس از تعمیر همان ایمنی و کارایی قبل و نمونه اصلی و کارخانه ای را دارد و می توان با خیال راحت این اتاقک ها را با قیمت های بسیار مناسبی تهیه کرد.

نکته ای که تمایل افراد را به خرید این اتاقک ها جلب می کند این است که این اتاق ها پس از اینکه آسیبب دیده اند به قیمت کمی خریداری می شوند  و پس ازاینکه دوباره تعمیر شوند نیز با قیمت  کمی به فروش می رسند و خب این صد در صد برای افرادی که می خواهند اتاقکی  با کیفتی بالا مانند کیفیت نمونه  ی کارخانه ای تهیه کنند.
https://otaghekhodro.com/


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets